asento gallup..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asentoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä paras on ilman muuta lähetyssaarnaaja! Nainen päälle kahareisin ja sitten aloitellaan iloinen rakastelu. Mies voi alimmaisena työnnellä räväkästi vastaan ja hieroa naista vaikka mistä nannaa tekevistä paikoista. Ja nainen voi hyväillä miestä selästä (se on mulle tosi tärkeetä ;) ) Vaikka tietysti voi olla vähän hankalaa saada kädet alle, mutta silti!

Rakastan kun mieheni ottaa mut takaapäin. Sellanenkin on kiva asento kun mies makaa selällään ja menen päälle selin mieheeni ja ratsastan oikeen kunnolla. Jos saunassa tai muuallaki hommaillaan niin se on ihanaa ku mies ottaa mun jalat olkapäillensä ja panee ihanasti isolla...vehkeellä. Toisinaan taas on mahtavaa ku ollaan tavallisessa asennossa mies päällä ja saa tuntea tulevansa "otetuksi"...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 13:15 Pappismies kirjoitti:
Kyllä paras on ilman muuta lähetyssaarnaaja! Nainen päälle kahareisin ja sitten aloitellaan iloinen rakastelu. Mies voi alimmaisena työnnellä räväkästi vastaan ja hieroa naista vaikka mistä nannaa tekevistä paikoista. Ja nainen voi hyväillä miestä selästä (se on mulle tosi tärkeetä ;) ) Vaikka tietysti voi olla vähän hankalaa saada kädet alle, mutta silti!

Ei toi oo lähetyssaarnaaja asento, jos nainen on päällä, sori vaan. :)

Mä tykkään myös tosta selkä mieheen päin asennosta, se on kivaa esim. saunassa ja miehellä on aika kivat näköalat siitä aitiopaikalta katsella kuinka se liukuu sisään...ja ulos...sisään ja ulos... uuhh..

takaapäin on ehdoton ykkönen!!!

Toisena hyvänä tulee kun itse makaan pöydällä selällään ja mies seisaaltaan panee. Välillä voi käydä nuoleskelemassa ja taas jatkaa. Ja siinäkö on vielä omat tai miehen kädet hieromassa klitorista niin ei mikään vois olla makeempaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 14:37 tiedoksi vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 13:15 Pappismies kirjoitti:

Ei toi oo lähetyssaarnaaja asento, jos nainen on päällä, sori vaan. :)

Tyhmä, tyhmä, tyhmä sinä olet rakkaani - tyhmempi kuin kukaan muu...