SauvaGallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Henna

Vieras
Tuntuu miehiä kiinnostavan aihe joten pidetäänpä gallup: lempisauvasi/kiihottimesi? Ite tykkään enemmän klitoriskiihottimista ja ehdoton suosikkini on oma pikku delfinini ;)

Pehmyt pintainen näyttää vaimoon toimivan... Kysymys: kun sauvailette naiset , voiko painaa sauvalla syvälle(paras suunta?)? Toinen hankala paikka on vaginan etulaita häpyluuta vasten , kipuileeko? Vai onko vain sauvan vibralla käyttöä tosissaan?

Itse omistan tuon pikku delfiinín myös. Mutta Super Lassissa on tehoa paljon enemmän! Sillä lähtee orkut puolta nopeammin kuin delfiinillä, joka on seksin ihan mukava peli. Mutta kun ei pärjää niin ei pärjää! Ainakin hot lips itiksessä myy. Sieltä omani hain.

Meillä on vain yksi perusmallinen jellysauva. Kyllä tuo vaimoke tuntuu tykkäävän, kun tökin sillä värinät päällä pimpsaan ja samalla pyörittelen peukalolla klitorista. Orkkuhan siitä seuraa ja sen jälkeen minä pääsen käyttämään luomusauvaa kunnon kosteikossa.

Täytin taannoin pyöreitä vuosia
ja kävelysauvoilla työkaverit muistivat.
Vähän vierastin ensin moista kuosia,
vaan kohta jos sauvailuhommat luistivat.

Niiden kanssa on mukava mökille mennä,
saa käsivarretkin kyytiä keralla jalkojen.
Ei liukkaillakaan miespolo nenälleen lennä,
on perillä voimaa vielä hakkuuseen halkojen.

Neuvokaas vähän tytöt tuon tekniikan kans , vaimo ei koske tuohon jellyyn häveliäisyydestä... joten mun se on opiskeltava! Orkut sillä onnistuu kummiskin ...

Sinulle Välikysymys?

Se ont tietysti yksilöllistä, mistä nauttii, mutta omia suosikkejani on, että makaan mahallani pylly hieman pystyssä ja rakas työntelee lelulla takaa päin (pehmeäpintainen)

Aidonnäköinen imukupilla.Jellyä.ainaki mulla toimii.Pysyy kädetki vapaana. Kammoan klitoriskiihottimia, ja muutenki värinöitä. Tekee mut pahoinvoivaksi. Onkohan muita kaltaisiani?

Mikään mun klitoriskiihottimista ja värinäsauvoista ei oo niin tehokas ku niskahierontalaite joka tärisee suoraan pistorasiasta... Ei noi sormiparistoilla toimivat lelut tyydytä yhtä tehokkaasti tätä lyyliä. Joskus delfiini-G-pistesauvalla saanu yhet, mut sit tulin allergisex sille ku se löyhää kilsan päähän kumilta.

Suihku on toinen hyvä väline ku laittaa sen hierontatehon päälle ja runkkaa jollain dildolla.

Kolmas tehokas ja hauska on ku työntää jättimäisen dildon pilluun ja poikaystävä nai perseeseen takaapäin. Tulee heti ku tuntuu paikat täydeltä.

Mäkään en pidä värinöistä.Samoi oireita ku sulla.Klittakiihottimeni (delfi) oli pettymys mulle. Haluisin pehmeen (ehkä jellyy) ja muhkean sauvan ILMAN mitään moottoreita ja joku suoramalli mut ei mitään ällöjä aidonnäkösii tai muutenkaan härskejä. mut liekkö sellasta tehtykään ku täälläkään ei puhuta muista ku kiihareista ja tärinädildoista. Jos joku tietää mistä saa niin mulle saa kertoo :)

joo, kyllä pehmytpintainen jelly on nautinnollisin. mäkään en liioin värinästä välitä, eihän se aitokaan tärise..! klitorikseen ehkä värinäkin ok, jos liukkaat pinnat... ja toi tupla molempiin reikiin on tosi jees, kumminpäin vaan. harmi, että aito molemmissa on vielä kokematta... ;)