Asennegallup :)

  • Viestiketjun aloittaja HypoTeesi
  • Ensimmäinen viesti
HypoTeesi
Vastatkeehan rehellisesti...

1) Miten paljon ärsyttää se, että lapsesi ei ole "vain sinun" (esimerkiksi että äitisi hemmottelee/anoppi kaappaa jo ovelta syliinsä kun menette kylään/ tai vastaavaa)?

2) Oletko mustasukkainen, esim. miehestäsi?

3) Ikäsi?

Jos vastaatte reippaasti ja runsahasti, kerron tutkimuksen tulokset myöhemmin :)
 
Turkilmas
1) ei haittaa yhtään, päinvastoin pidän sitä suunnattomana rikkautena että lapsellani on monta rakastavaa ihmistä ympärillään
2) yleensä en, raskausaikana totisesti
3) täytän elokuussa 31v.
 
Cycadeen
1) Miten paljon ärsyttää se, että lapsesi ei ole "vain sinun" (esimerkiksi että äitisi hemmottelee/anoppi kaappaa jo ovelta syliinsä kun menette kylään/ tai vastaavaa)? Ennen ärsytti. Nyt ei enää. Huokasen helpotuksesta, jos joku ottaa.

2) Oletko mustasukkainen, esim. miehestäsi? En.

3) Ikäsi? pian 28v
 
Alkuperäinen kirjoittaja HypoTeesi:
Vastatkeehan rehellisesti...

1) Miten paljon ärsyttää se, että lapsesi ei ole "vain sinun" (esimerkiksi että äitisi hemmottelee/anoppi kaappaa jo ovelta syliinsä kun menette kylään/ tai vastaavaa)?

2) Oletko mustasukkainen, esim. miehestäsi?

3) Ikäsi?

Jos vastaatte reippaasti ja runsahasti, kerron tutkimuksen tulokset myöhemmin :)


1)Ei haittaa ollenkaan on hienoa vaan!

2) En

3) 33v.
 
1 ) ei ärsytä millään lailla, vaan olen hiton tyytyväinen että lapsilla muitakin rakastavia ihmisiä ympärillään kun minä.
2 ) en ole, usein ainakaan. Välillä hirveessä känässä saattaa hiipiä pieni musta sukka jostain.
3 ) kohta 27
 
1) ei oikeastaan lainkaan. Muutaman kerran tosin omilta vanhemmiltani on unohtunut pahemman kerran kuka olikaan lapsen äiti/isä ja kasvattaja...

2) En. Olen ollut joskus suhteen alussa, mutta en pitkiin aikoihin

3) 23v.
 
1. ärsyttää paljon, just anoppi ja äiti kun ne "omii", ja kun hyö osaa hoitaa NIIN hyvin -> ja laps huutaa kurkku putkella! en "anna" muiden juurikaan hoitaa lastani, paitsi lapsen isän tietty...
2. olen jonkin verran mustasukkainen
3. 24 v.
 
1. Ärsyttää jo valmiiksi koska anoppi tietää aina kaiken parhaiten ja varmasti tekee kaiken Toukan kanssa päinvastoin kuin haluttaisiin.. Eikä esikko tosiaan ole vielä edes syntynyt!

2. Joskus leikkimielisesti vähän :saint:

3. 25v.
 

Yhteistyössä