L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Siin on, antaa tulla, avaa sateenvarjon ja suojakilvet. B)![]()
Onpas sul punanen ja lievästi sanoen outo pärstä. Ootko tippunu katolta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Siin on, antaa tulla, avaa sateenvarjon ja suojakilvet. B)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä voin kertoo valmiiks että ei hyvältä näytä, eipähän tarvii kuvaa laittaa näytille B)
Laita nyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:öööö siis halutaanko tänne nyt taas musta kuvaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä voin kertoo valmiiks että ei hyvältä näytä, eipähän tarvii kuvaa laittaa näytille B)
Laita nyt![]()
mesessä justiin näytän kuvaa yhdelle epäuskoselle :attn:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:öööö siis halutaanko tänne nyt taas musta kuvaa?![]()
Niin ja siitä tulee 10 sivuinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:http://img266.imageshack.us/img266/9082/kuva013xy0.th.jpg
Siinä. B)
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Eli nyt te palstan nopeanäpit, joilla näppikset savuaa linkkittelyn johdosta ja/tai ikuisten haukkumaketjujen rustaamisesta.
Kerrankin saatte laittaa pinoon OMAT kuvanne. Ja pelin nimi on se että mitään postitiivista EI saa sanoa ulkonäöstänne. Vaan juuri TE palstan totuuden torvet, voitte kertoa suorin sanoin mitä mieltä olette toisistanne.
Kuka uskaltaa olla eka?
:xmas:
Stage is yours :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:öööö siis halutaanko tänne nyt taas musta kuvaa?![]()
Niin ja siitä tulee 10 sivuinen![]()
todennäköisestialan kohta pläärään kuva-arkistoja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:http://img266.imageshack.us/img266/9082/kuva013xy0.th.jpg
Siinä. B)
Mitä oot syömässä,ku sulla on niin pulleat posket![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikö kukaan meinaakkaan arvostella? haluaisin yhden haukun kostoksi itselleni, niin sitten mulla ei ois niin paha omatunto. sillon kerran mä nauroin semmosen kääpiön ulkonäköä.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä voin kertoo valmiiks että ei hyvältä näytä, eipähän tarvii kuvaa laittaa näytille B)
Laita nyt![]()
Mul ei ole sun meseosoitetta :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä voin kertoo valmiiks että ei hyvältä näytä, eipähän tarvii kuvaa laittaa näytille B)
Laita nyt![]()
Mul ei ole sun meseosoitetta :kieh:
no etpäs ole kysynykkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jos kerta haluut:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikö kukaan meinaakkaan arvostella? haluaisin yhden haukun kostoksi itselleni, niin sitten mulla ei ois niin paha omatunto. sillon kerran mä nauroin semmosen kääpiön ulkonäköä.
Minkä muovikukan tiimarista oot laittanut päähäs? Löytykö toi kikkarainen peruukki samasta kaupasta kun toi pinkki painajainen vai saitko sähköiskun?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikö kukaan meinaakkaan arvostella? haluaisin yhden haukun kostoksi itselleni, niin sitten mulla ei ois niin paha omatunto. sillon kerran mä nauroin semmosen kääpiön ulkonäköä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:http://img266.imageshack.us/img266/9082/kuva013xy0.th.jpg
Siinä. B)
Alkuperäinen kirjoittaja hey:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:http://img266.imageshack.us/img266/9082/kuva013xy0.th.jpg
Siinä. B)
Kuka söi kesä voin? SINÄ se olit vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jos kerta haluut:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikö kukaan meinaakkaan arvostella? haluaisin yhden haukun kostoksi itselleni, niin sitten mulla ei ois niin paha omatunto. sillon kerran mä nauroin semmosen kääpiön ulkonäköä.
Minkä muovikukan tiimarista oot laittanut päähäs? Löytykö toi kikkarainen peruukki samasta kaupasta kun toi pinkki painajainen vai saitko sähköiskun?
Oi kiitos.Se muuten on oikea ruusu, mutta hyvä pointti, aika kauhea väri.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikö kukaan meinaakkaan arvostella? haluaisin yhden haukun kostoksi itselleni, niin sitten mulla ei ois niin paha omatunto. sillon kerran mä nauroin semmosen kääpiön ulkonäköä.
Hanki ny hyvä ihmine lihaa luittes ympärille. Haluatko puolet mun pulleista poskista?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jos kerta haluut:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikö kukaan meinaakkaan arvostella? haluaisin yhden haukun kostoksi itselleni, niin sitten mulla ei ois niin paha omatunto. sillon kerran mä nauroin semmosen kääpiön ulkonäköä.
Laitappa pari rupea huuleen ja vaaleanpunaista huuliin,niin näytät ihan Tu****selta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikö kukaan meinaakkaan arvostella? haluaisin yhden haukun kostoksi itselleni, niin sitten mulla ei ois niin paha omatunto. sillon kerran mä nauroin semmosen kääpiön ulkonäköä.
Hanki ny hyvä ihmine lihaa luittes ympärille. Haluatko puolet mun pulleista poskista?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jos kerta haluut:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikö kukaan meinaakkaan arvostella? haluaisin yhden haukun kostoksi itselleni, niin sitten mulla ei ois niin paha omatunto. sillon kerran mä nauroin semmosen kääpiön ulkonäköä.
Laitappa pari rupea huuleen ja vaaleanpunaista huuliin,niin näytät ihan Tu****selta![]()
Sen teen. Miehellä taitaa olla herpes, mutta se on leuassa (?). Ehkä saan sen tartutettua itseeni.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikö kukaan meinaakkaan arvostella? haluaisin yhden haukun kostoksi itselleni, niin sitten mulla ei ois niin paha omatunto. sillon kerran mä nauroin semmosen kääpiön ulkonäköä.
Noista poskista riittäis varmaan mullekkin![]()