ARVOSTELU PINO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkalla ei taida itestään olla muita kuvia, kun aina pitää tota yhtä ja samaa esitellä. Pärstää ei liene uskalla edestäpäin näyttää, eihän tosta mitään näe.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja TiikerinUni:
tsiiisus et fjongalla on hyvä kroppa..!

ei tämän näin pitäny mennä ku niitä haukkuja!!! :D :kieh:

:laugh:
No minkä helvetin kanan sä oot nyppinyt et oot saanut ton asun vai lätkäisitkö ne ihoon kiinni nahkoineen päivineen :xmas:

:laugh: :laugh: :laugh: itse jouduin ompelemaan, karvat ovat saalistettu viemäreistä: aitoa vittuvillaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja TiikerinUni:
tsiiisus et fjongalla on hyvä kroppa..!

ei tämän näin pitäny mennä ku niitä haukkuja!!! :D :kieh:

:laugh:
No minkä helvetin kanan sä oot nyppinyt et oot saanut ton asun vai lätkäisitkö ne ihoon kiinni nahkoineen päivineen :xmas:

:laugh: :laugh: :laugh: itse jouduin ompelemaan, karvat ovat saalistettu viemäreistä: aitoa vittuvillaa :heart:

Hyi,sä olet ällö :$
Sietäisit saada ruoskaa tosta hyvästä :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Et tahtois, usko pois. :D Sää näkisit painajaisia sen jälkeen. :whistle:

:whistle: Pahoittelen näin jälkikäteen omia kuviani, joilla on muille aiheuttanut painajaisia. Kukkii ne perunatkin. Olenhan sentään persoonallinen ja hirveen ihana, vaikken nyt niin hehkeä olekaan =) :xmas:
Ei sun kuvas kellekään painajaisia aiheuta. :) Hei juu, mulla kukkii naama. :kieh: Ihkuu tää raskausaika. :heart:

Ehkäpä mää kumminkin uskallaudun laittamaan kuvani joskus, johonkin salaisempaan paikkaan. :)

Yhteistyössä