Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:no kommentoikaa mun profiili?
sitä ei olekkaan viellä koskaan kommentoitu..?
Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:Alkuperäinen kirjoittaja nipo:Monella on tosi avoimia nuo profiilit sen suhteen, että on kuvaa ja blogilinkkiä. Mua hirvittäis, jos kuka tahansa vois tunnistaa mut jostain nettipalstalta. Jotenkin en ihan tajua niin avomielistä elämää kuitenkaan. Mutta ei mun kai tarvi tajutakaan.
No musta on hirveää aukoa kasvottomana päätään netissä. Kaiken mitä sanon olen valmis sanomaan "omalla naamalla" ei mulla ole mitään tarvetta salailla sitä kuka olen. Jos huutelisin täällä epäasiallisuuksia ja kiusaisin muita ihmisiä niin luultavasti ei olisi naamaa ja blogin osoitetta profiilissa. Saadan se sun henkilöllisyys selville lopulta ip:n kautta mikäli täällä rupee rettelöimään tai joku haluaa oikeasti selvittää kuka olet. Ei oikeasti tartte olla mikään Sherlock, että saa jonkun "naaman" selville nikin takaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Entäs mun?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Entäs mun?
Alkuperäinen kirjoittaja Marttiina Maitolehmä:no kiitti scarlett, et sitten viitsi edellisen profiilista sanoa mitään? :|
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:Alkuperäinen kirjoittaja nipo:Monella on tosi avoimia nuo profiilit sen suhteen, että on kuvaa ja blogilinkkiä. Mua hirvittäis, jos kuka tahansa vois tunnistaa mut jostain nettipalstalta. Jotenkin en ihan tajua niin avomielistä elämää kuitenkaan. Mutta ei mun kai tarvi tajutakaan.
No musta on hirveää aukoa kasvottomana päätään netissä. Kaiken mitä sanon olen valmis sanomaan "omalla naamalla" ei mulla ole mitään tarvetta salailla sitä kuka olen. Jos huutelisin täällä epäasiallisuuksia ja kiusaisin muita ihmisiä niin luultavasti ei olisi naamaa ja blogin osoitetta profiilissa. Saadan se sun henkilöllisyys selville lopulta ip:n kautta mikäli täällä rupee rettelöimään tai joku haluaa oikeasti selvittää kuka olet. Ei oikeasti tartte olla mikään Sherlock, että saa jonkun "naaman" selville nikin takaa.
Ok... Eli jos ei ole kuvaa ja linkkiä omaan henkilökohtaiseen blogiin, niin on epäasiallisuuksien laukoja ja kiusaaja? Enpä tätä ennen tiennyt, kiva oppia aina uutta =)
Mutta joo. Ehkä tässä on sitten kyse siitä, että itse otan nettissä mielelläni kantaa sellaisiin asioihin, joista en välttämättä haluaisi jokaisen hyvänpäivän tutun tietävän. Jos vaikka kertoisin omista rankoista kokemuksista vaikkapa lapsuudessa, niin kyllä mun tarvis harmautua ennen vastaamista, jos oma kuva ja kaikki henkilötiedot suurin piirtein ois profiilissa. Ei ne oo kuitenkaan sellaisia asioita, joista haluaa kaikkien tietävän oikeassa elämässä. Jotkut ehkä sitten joko haluaa jakaa kaiken kaikkien kanssa tai sitten miettii tarkkaan, mitä vastaa ja mustana vai harmaana.
Mun normaalit mielipiteet on sellaisia, jotka kyllä voisin omalla naamalla sanoa kenelle tahansa. Mutta henkilökohtaisemmat jutut, en todellakaan. Jotain rajaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Marttiina Maitolehmä:no kiitti scarlett, et sitten viitsi edellisen profiilista sanoa mitään? :|
Huoh.
Alkuperäinen kirjoittaja Marttiina Maitolehmä:Mitä huoh? eikö se ollut pointti että edellisen profiili arvostellaan ja seuraava taas sitä seuraavan?
Alkuperäinen kirjoittaja Marttiina Maitolehmä:"Voisko joku ystävällinen olla kiltti ja ystävällinen ja arvostella mun profiilin?" :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Tai antaa olla, meni maku kun pitäis monta kertaa pyytää :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Marttiina Maitolehmä:"Voisko joku ystävällinen olla kiltti ja ystävällinen ja arvostella mun profiilin?" :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:No siun profiili on ainakin parempi, kun miun.Kuva on jo iso plussa, vaik voisit sie vähän kertoo jotain itestäs (paraskin puhuja
)
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:No ei tossa Marttiinan profiilissa oikein oo mitään mitä arvostellahauska kuva pelkästään
![]()