H
hmm
Vieras
hyytiksen profiili on surullinen ja kertoo hyvin hänen elämästään elämästä. kuolema ja elämä, selviytyminen.... itku tulee varsinkin edesmenneelle lapselleen tarkoitetusta laulusta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:antaa tulla :kieh: :kieh:
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:köh köh :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:The lost moon of Poosh:
Lyhyt ytimekäs profiili, kerrassaan hurmaava kuva. Hauska nimimerkki!
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:The lost moon of Poosh profiili:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:The lost moon of Poosh profiili:![]()
Ihana!
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Jospa sit minäkin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Jospa sit minäkin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:Kävin kattoo Neitipikkuinkkulin blogin.Ihania käsitöitä sulla siellä =)
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Tiivistäen, kaikki profiilit, missä on linkkejä blogeihin, on niitä, mitä tulee katsottua kerran jos toisenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Tiivistäen, kaikki profiilit, missä on linkkejä blogeihin, on niitä, mitä tulee katsottua kerran jos toisenkin.
Jadal, ihana tuo kirjoitus profiilissasi :heart:
Oletko itse tehnyt?
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:kiitosjuu itse raapustellut...
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:Monella on tosi avoimia nuo profiilit sen suhteen, että on kuvaa ja blogilinkkiä. Mua hirvittäis, jos kuka tahansa vois tunnistaa mut jostain nettipalstalta. Jotenkin en ihan tajua niin avomielistä elämää kuitenkaan. Mutta ei mun kai tarvi tajutakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:Monella on tosi avoimia nuo profiilit sen suhteen, että on kuvaa ja blogilinkkiä. Mua hirvittäis, jos kuka tahansa vois tunnistaa mut jostain nettipalstalta. Jotenkin en ihan tajua niin avomielistä elämää kuitenkaan. Mutta ei mun kai tarvi tajutakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:No musta on hirveää aukoa kasvottomana päätään netissä. Kaiken mitä sanon olen valmis sanomaan "omalla naamalla" ei mulla ole mitään tarvetta salailla sitä kuka olen. Jos huutelisin täällä epäasiallisuuksia ja kiusaisin muita ihmisiä niin luultavasti ei olisi naamaa ja blogin osoitetta profiilissa. Saadan se sun henkilöllisyys selville lopulta ip:n kautta mikäli täällä rupee rettelöimään tai joku haluaa oikeasti selvittää kuka olet. Ei oikeasti tartte olla mikään Sherlock, että saa jonkun "naaman" selville nikin takaa.