Arvostelkaas meidän pojan iltaruoka

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arvosteluja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arvosteluja kiitos

Vieras
Kun täällä niin usein arvostellaan muiden syömisiä, niin mitä mieltä meidän pojan iltaruuasta. Ikää 5 vuotta. Ja perusteluineen kiitos.

Possun filettä (ei kaupan marinoitua)
Risottoa
Herne-maissi-paprikaa (pojan "suuri rakkaus" tällä hetkellä
kurkkua
täysjyväleipä
maitoa

 
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
mää olen sitä mieltä et saa syödä mitä huvittaa!!! meillä ainakin lapset välillä niiiiiiiin huonoja syömään et kaikki käy kunhan jotain syövät!!!!
Tuon takia ne onkin huonoja syömään kun saavat syödä mitä haluavat!

Normaalia peruskotiruokaa (tai meillä ainakin, tosin meillä tuoresalaattia ) lisäks ap:n lapsi syöny,
ihan terveellinen päivällinen. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:
aika raskas iltaruoka..

Mikä siinä on sinusta raskasta? Mitä itse antaisit päiväkotipäivän jälkeen ruuaksi?

Joku (ja minäkin) luuli varmaan, että iltapala, mutta tarkoitit siis päivällistä!?

Päivällistä tarkoitin, tosin en käytä itse sitä sanaa.
Iltaruoka ja iltapala (kevyempi sellainen) meillä syödään.

Kiva, että kelpaa raadille. Minustakin tuollainen "kunnon kotiruoka" on hyvää ja varmaan suht terveellistäkin, ja näkyy lapsikin siitä nauttivan. Monet tuon ikäiset eivät kuulemma syö kokolihaa ollenkaan, voiko näin tosiaan olla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:
aika raskas iltaruoka..

Mikä siinä on sinusta raskasta? Mitä itse antaisit päiväkotipäivän jälkeen ruuaksi?

Joku (ja minäkin) luuli varmaan, että iltapala, mutta tarkoitit siis päivällistä!?

Päivällistä tarkoitin, tosin en käytä itse sitä sanaa.
Iltaruoka ja iltapala (kevyempi sellainen) meillä syödään.

Kiva, että kelpaa raadille. Minustakin tuollainen "kunnon kotiruoka" on hyvää ja varmaan suht terveellistäkin, ja näkyy lapsikin siitä nauttivan. Monet tuon ikäiset eivät kuulemma syö kokolihaa ollenkaan, voiko näin tosiaan olla?

no voi jee onpas sulla nyt erityisen noheva lapsi.. ihan lihaa söi, onnea ylpeälle äidille: tap,tap..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:
aika raskas iltaruoka..

Mikä siinä on sinusta raskasta? Mitä itse antaisit päiväkotipäivän jälkeen ruuaksi?

Joku (ja minäkin) luuli varmaan, että iltapala, mutta tarkoitit siis päivällistä!?

Päivällistä tarkoitin, tosin en käytä itse sitä sanaa.
Iltaruoka ja iltapala (kevyempi sellainen) meillä syödään.

Kiva, että kelpaa raadille. Minustakin tuollainen "kunnon kotiruoka" on hyvää ja varmaan suht terveellistäkin, ja näkyy lapsikin siitä nauttivan. Monet tuon ikäiset eivät kuulemma syö kokolihaa ollenkaan, voiko näin tosiaan olla?

Monet lapset eivät kuulemma syö kasviksia ollenkaan,voiko näin tosiaan olla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:
aika raskas iltaruoka..

Mikä siinä on sinusta raskasta? Mitä itse antaisit päiväkotipäivän jälkeen ruuaksi?

Joku (ja minäkin) luuli varmaan, että iltapala, mutta tarkoitit siis päivällistä!?

Päivällistä tarkoitin, tosin en käytä itse sitä sanaa.
Iltaruoka ja iltapala (kevyempi sellainen) meillä syödään.

Kiva, että kelpaa raadille. Minustakin tuollainen "kunnon kotiruoka" on hyvää ja varmaan suht terveellistäkin, ja näkyy lapsikin siitä nauttivan. Monet tuon ikäiset eivät kuulemma syö kokolihaa ollenkaan, voiko näin tosiaan olla?

no voi jee onpas sulla nyt erityisen noheva lapsi.. ihan lihaa söi, onnea ylpeälle äidille: tap,tap..

Just. Idiootit taas ryömi jostain koloistaan kommentoimaan...
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä