Arvostelkaa munkin ruuat ja vielä lisäksi arvioikaa olenko ylipainoinen, normipainoinen vai alipainoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedustelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedustelija

Vieras
Tää on aika perussetti mitä syön.
Aamiainen:
leipä tai karjalanpiirakka+kahvi ja jogurtti
Välipala:
n.100g sipsejä ja lasi cokista
Lounas:
pinaattikeitto+2munaa
Päiväkahvit:
Kahvi+omenamunkki
Välipala:
150g irtokarkkeja
Päivällinen:
Lihapullat ehkä 5kpl+muussi ja salaatti
Iltapala: yleensä jotain herkkuja, suolasta ja makeaa kun lapset menny nukkuu

Ruuat tietty vaihtelee päivittäin mutta noin usein tulee syötyä noin niinkuin suurinpiirtein joskus tulee lisäsksi napsittua pitkin päivää herkkuja :ashamed:

Yöks. Mielessäni kuvittelen sinulle reikiä hampaisiin, monta kertaa päivässä sokeria ja vielä naposteletkin. Kovaa rasvaakin reippaasti. Ateriat ok, mutta herkkujen syönti kuulostaa siltä, että et syö riittävästi ns. oikeaa ruokaa. Ei ollut tarkoitus loukata, vastasin kun kerran kysyit. :)

Vähän oikeeta ruokaa ja aika lailla kaikkea "turhaa", ts. herkkuja joista ei saa muuta kuin tyhjää energiaa.

Kokonaiskalorimäärä saattaa jäädä kohtuulliseksi, joten olet luultavasti ihan normipainoinen. Riippuu määristä, liikkumisesta yms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yöks. Mielessäni kuvittelen sinulle reikiä hampaisiin, monta kertaa päivässä sokeria ja vielä naposteletkin. Kovaa rasvaakin reippaasti. Ateriat ok, mutta herkkujen syönti kuulostaa siltä, että et syö riittävästi ns. oikeaa ruokaa. Ei ollut tarkoitus loukata, vastasin kun kerran kysyit. :)

Mä voisin kommentoida tähän et ite oon hirvee sokerihiiri, makeeta menee päivittäin hirveesti ja oon lievästi ylipainoinen (163cm ja 69kg), oon 26 vuotias ja ikinä ei ole yhtäkään reikää ollut.

Olet varmasti alipainoinen, etkä liho vaikka söisit mitä (aivan kuin minä). Ruokasi kuulostaa kuitenkin varsin epäterveelliseltä, tai ei ruoka, mutta välipalat ja napostelut. Itse olen saanut herkuttelua kuriin sillä, että teen ison kupin salaattia tai dippikasviksia.. näillä täytän ruokien välissä massun, niin ei tee edes mieli herkutella.

Yhteistyössä