Arvostelkaa mun päivän syömiset! (yritän laihduttaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aamupala: 2xruisleipä, päällä: rasva, kinkku, juusto, tomaatti, kurkku
iso kahvi maidolla

Lounas: muutama paistettu muikku, nektariini

Päivällinen: porkkanaa,kukkakaalia,parsakaalia, pari desiä makaroonilaatikkoa

Iltapala: 10cm tummaa patonkia, sisällä: rasva, kinkku, juusto, kurkku, tomaatti

Lisäks olen käynyt lenkillä ja juonut paljon vettä ja vichyä. :)

Ennen söin paljon enemmän joka päivä ja iltasin puputin suklaata. Nyt pitää ryhdistäytyä!

Ihan hyvältä kuulostaa, ja ihan kohtuullisen monipuoliseltakin. Kasviksia varmaan syöt muitakin lajeja, muistahan siis syödä niitä monipuolisesti. Pienen määrän pähkinöitä voisit lisätä, jos ei allergiaa. Lisäksi suosittelen aina D-vitamiinilisää :)

Itse jättäisin aamupalalta toisen leivän pois ja päälle kinkku TAI juusto, ei molempia. Tuon toisen leivän pudottaisin pois, koska minua ainakin leipä lihottaa normaaliruoista kaikista eniten. Aina kun leivän olen jättänyt pois ruokavaliostani, olen laihtunut heti 2 kiloa.

Lounaalle lisäisin esim. salaattia reilusti. Johonkin väliin myös esim. maustamatonta jugurttia tai rahkaa, niistä saisi kalsiumia.

Uppoisko aamu-tai Iltapalalla jotain muuta kuin leipää? Mäkin suosittelen pähkinöitä esim.lounaalle.

Pastaa ei kannata kovin paljoa syödä ellet vedä piiitkiä juoksulenkkejä, todennäköisesti et tarvitse niin paljon energiaa. Tuossa nyt oli makaronilaatikko niin tuli vaan mieleen, tietämättä siis syötkö ylipäätään pastaa paljon.

Mä suosittelen kirjaamaan noi syömiset vaikka kiloklubiin. Ohjelma laskee sulle kalorit, ja antaa paremman arvion sun syömisten terveellisyydestä kuin palstalaiset. Se esim. kertoo oletko syönyt tarpeeksi hyviä rasvoja tai liikaa huonoja, onko kasviksia tarpeeksi, kuituja, proteiinia jne. Sinne syömiset kirjaamalla ja vihreisiin palloihin pyrkimällä pudotin 10kg 3 kuukaudessa ja tuli todellakin syötyä paljon ja terveellisesti!

[QUOTE="a p";26813400]Miten niin leikkeleitä on runsaasti?? Ainoastaan aamu- ja iltapalalla.[/QUOTE]

Äiti opetti viime vuosituhannella että leivän päälle juustoa tai makkaraa, yhä tuntuu luksukselta jos laitan molempia kerralla. Ajattelin, että jos olet laskenut proteiinimääriä tai muuta.

Yhteistyössä