arvostelkaa lapseni lahjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta DVD-kevyjen määrä ei ole mikään kamalan iso. Meillä ei esim katsota tv:stä juurikaan mitään muutaka kuin DVD:tä...

Ja listassa on vaatteita & lahjakortteja vaatekauppaan, mitä en pidä erityisenä lahjana. Lapset kuitenkin tarvitsevat vaatteita.

Mun listassa olisi ollut kirjoja saippuoiden sijaan.

turha tolle hey:lle on varmaan vastailla, sitä nyt nyppii joku aika pahasti :D

joo ja kuten vastasin tonne jonneki väliin ni meillä on tapana viettää viikonloppuisin leffa-iltoja. jos noi dvd määrät kauhistuttaa näkisitte noiden tyttöjen hyllyt :D sieltä löytyy varmaan kaikki disneyn ikinä tekemät elokuvat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Ja listassa on vaatteita & lahjakortteja vaatekauppaan, mitä en pidä erityisenä lahjana. Lapset kuitenkin tarvitsevat vaatteita.

tytöt toivoi nimenomaan vaatetta ja mielestäni kivointa on päästä sit ite joulun jälkeen alennusmyynteihin shoppailee. varsinkin toi 13 v on sellai, että käy usein kavereiden kanssa kylillä ostoksilla. siksi siis vaatelahjakortit :)

Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:
Mun mielestä kuulostaa kivoilta, ovat varmasti tyytyväisiä. Ite laittasin viel enempi lukemista ja musiikkia. Mutta siis on tosi hyvät, wau =)

voisin kyllä käydä katsoo vielä vaikka kirjat konttiin mukaan. tytöt lukee kyllä älyttömän paljon. tosin yleensä lainaavat kirjastosta.osaisko joku suositella jotain kirjailijaa tms joka vetoaisi tuon ikäisiin?

Yhteistyössä