arvostele ullkönäkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Ap: oisit taatusti nätimpi ilman tota silmämeikkiä, toi violetti tjsp. ei pue sua kyllä lainkaan. Naturellina luultavasti parempi, tai erilaisella ehostuksella :)

Mun kuva on profiilissa, kai.

pikkutytön näköinen =D

Mulle taas tuli PuuhakasNaimaSiviä:stä mieleen äidinkielen lehtori yläasteella.

mut sellanen lehtori on kyl niin hapan ja tiukkis...mun mielestä siis....

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Ap: oisit taatusti nätimpi ilman tota silmämeikkiä, toi violetti tjsp. ei pue sua kyllä lainkaan. Naturellina luultavasti parempi, tai erilaisella ehostuksella :)

Mun kuva on profiilissa, kai.

pikkutytön näköinen =D

Mulle taas tuli PuuhakasNaimaSiviä:stä mieleen äidinkielen lehtori yläasteella.

mut sellanen lehtori on kyl niin hapan ja tiukkis...mun mielestä siis....

Mulla oli oikein hyväntuulisen ja huumorintajuisen oloinen. Lukiossa oli tiukkiksempi.

Tämmöset ulkonäköarvosteluketjut on ihan syvältä. En ymmärrä, miks pitäis arvostella ulkokuoren perusteella? Ollaako tässä jotain näyttelyautoja tms?
Onpa kumma, että useilla on itsetunto-ongelmia, kun (täällä) haukutaan ulkonäköä rankalla kädellä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämmöset ulkonäköarvosteluketjut on ihan syvältä. En ymmärrä, miks pitäis arvostella ulkokuoren perusteella?

Mulle tulee arvosteluita koko ajan pyytelevästä mieleen joku sellainen ihminen, jonka ulkonäköä esimerkiksi ex-mies on toistuvasti mollannut. Haluaa tavallaan varmuutta sille, että se arvostelu exältä oli pelkkää ilkeyttä ja oikeasti näyttää vähintään yhtä hyvältä kuin keskimäärin kaikki muutkin...

Yhteistyössä