Arvostele päivän syömiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "laihduttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"laihduttaja"

Vieras
Aamupala: täysjyvämuroja, mansikoita, maitoa

Lounas: 2 palaa ruisleipää, päällä juustoa, kurkkua ja paprikaa

Päivällinen: lohta ananaksella, porkkanaa, kurkkua ja paprikaa

Iltapala: maustamatonta jogurttia, mansikoita ja mustikoita

toki en tiedä määriä, paljonko syöt, mutta aika vähältä vaikuttaa.
Kasviksia on ihan mukavasti.
Itse pudotin liki 30 kg alkamalla syödä riittävästi, mutta hyvälaatuista ruokaa, tyyliin 2 lämmintä ateriaa päivässä.

Kauanko aiot jaksaa syödä kertomallasi tavalla?
Tärkein oppi laihdutuksessa on että pitää "laihduttaa" sellaisella tavalla jota voi tehdä seuraavat 10 vuotta ja kauemmankin.

-Syöt ihan liian vähän.
-Murot pois.
-Leipä ei ole hyvä lounaan korvike.
-Tuollaisella kitudietillä et jaksa montaa viikkoa ja repsahduksia sattuu taatusti

Samaa mieltä kanssanne, että tänään tuli syötyä liian vähän. Käytän kiirettä tekosyynä. Se myös syynä siihen, että söin leipää lounaaksi. Mun on vaikea tietää kuinka paljon sit on tarpeeksi ettei kuitenkaan tule syötyä liikaa.

Ja muroista en luovu, ne on niiin hyviä, saa sitä jotain herkkujakin olla :D Noissa on kuitenkin 15g kuitua että parempi vaihtoehto kuin jotkut toiset murot.

Samaa mieltä kanssanne, että tänään tuli syötyä liian vähän. Käytän kiirettä tekosyynä. Se myös syynä siihen, että söin leipää lounaaksi. Mun on vaikea tietää kuinka paljon sit on tarpeeksi ettei kuitenkaan tule syötyä liikaa.

Ja muroista en luovu, ne on niiin hyviä, saa sitä jotain herkkujakin olla :D Noissa on kuitenkin 15g kuitua että parempi vaihtoehto kuin jotkut toiset murot.

Syö säännöllisesti 3-4 tunnin välein ja kun ruoka hyvää (siis riittävästi kasviksia, hedelmiä, marjoja mm.) niin saat syödä niin paljon että vatsa on täyttä ja että olet kylläinen.
Ja kyllä herkkuja saa olla, saat syödä vaikka suklaata ja silti laihdut.

Syö säännöllisesti 3-4 tunnin välein ja kun ruoka hyvää (siis riittävästi kasviksia, hedelmiä, marjoja mm.) niin saat syödä niin paljon että vatsa on täyttä ja että olet kylläinen.
Ja kyllä herkkuja saa olla, saat syödä vaikka suklaata ja silti laihdut.

Nälkä ei kyllä ole ollut muuta kuin tuossa päivällisen ja iltapalan välissä kun tuli liian pitkä syömätön väli menon takia. Pitäis aina muistaa ottaa hedelmä mukaan! Tossa päivälliselläkin siis oli kyllä ihan kunnolla noita kasviksia, että tulin kylläiseksi.

Mä en kuitenkaan noita muroja joka aamu syö ja viikonloppuna ajattelin tosiaan syödä jopa sitä suklaata, koska tiedän, että jos otan herkkuihin täysikiellon niin en jaksa tätä ruokavaliota loppuelämää noudattaa. Pitää vaan katsoa, että pysyy kohtuuden rajoissa tuon suklaan kanssa.

[QUOTE="vieras";28481364]Nälkä ei kyllä ole ollut muuta kuin tuossa päivällisen ja iltapalan välissä kun tuli liian pitkä syömätön väli menon takia. Pitäis aina muistaa ottaa hedelmä mukaan! Tossa päivälliselläkin siis oli kyllä ihan kunnolla noita kasviksia, että tulin kylläiseksi.

Mä en kuitenkaan noita muroja joka aamu syö ja viikonloppuna ajattelin tosiaan syödä jopa sitä suklaata, koska tiedän, että jos otan herkkuihin täysikiellon niin en jaksa tätä ruokavaliota loppuelämää noudattaa. Pitää vaan katsoa, että pysyy kohtuuden rajoissa tuon suklaan kanssa.[/QUOTE]

Vinkki siihenkin, siis että se suklaan syöminen pysyy kohtuuden rajoissa.
Kun syö joka aterialla itsensä kylläiseksi (huom. paljon kasviksia) niin suklaanmielihalu taltuu jo parista palasta suklaata. Nimim. kokemusta on.

-paljonko vettä? 2-3 litraa pitäisi juoda jos laihduttaa
-lounaalle proteiinia ja kourallinen kasviksia
-onko muroissa sokeria?
-paljonko jugurtissa on sokeria`?
-käytätkö öljyä, mitä öljyä?

[QUOTE="tia";28481401]-paljonko vettä? 2-3 litraa pitäisi juoda jos laihduttaa
-lounaalle proteiinia ja kourallinen kasviksia
-onko muroissa sokeria?
-paljonko jugurtissa on sokeria`?
-käytätkö öljyä, mitä öljyä?[/QUOTE]

Vettä olen juonut ainakin 2 litraa, se ei ole mulle ongelma, join paljon vettä jo ennen kuin aloin laihduttamaan.

Muroissa on sokeria. Jogurtissa on 3,8g sokeria.

Tänään en käyttänyt öljyä, mutta oliiviöljyä käytän useimmiten.

Itsekin mietin tuota, että olisiko proteiinia pitänyt olla enemmän.

Mua autto laihdutuksessa nutrilett:in ja naturdiet:in ateriankorvauspatukat. Juurikin kun oli jossain liikkeellä eikä ehtinyt jäädä mihinkään syömään, tai ei ollut sopivaa ruokapaikkaa lähellä, niin söin patukan. Pirtelöitä meni kans joskus. Mun mielestä oli niin hyviä etten jääny enää mitään fazeria kaipaamaan :)

Uusimmat

Yhteistyössä