arvostele mun kroppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mittojen perusteella =)
olen laihduttanut yli 20kg ja tässä ois uusia mittoja,en tiedä onko ne hyviä.

rinnanymp. 92cm
reidenymp. 55cm
vyötärönymp. 66cm
lantionymp. 97cm pituus 162cm ja paino 58kg

nyt kun olen saanut laihdutettua normaalipainoon kehtaan mennä salille =)
sinne tieni vie pudottamaan loput kilot ja saamaan kauniin,lihaksikkaan vartalon.

Mittojen perusteella olet ns. päärynävartaloinen, hoikka vyötärö ja kapeahkot hartiat, reitevä ja lanteikas. Kyllä kuntosalilla kannattaa käydä laihduttaessakin, mutta hienoa, jos nyt menet. Ottaisin personaltrainerin avuksi ja treenaisin kroppaa sopusuhtaisemmaksi. Kilojahan sun ei todellakaa tartte enää pudottaa! Onnittelut laihtumisesta!

Alkuperäinen kirjoittaja mcl<oö:
Mittojen perusteella olet ns. päärynävartaloinen, hoikka vyötärö ja kapeahkot hartiat, reitevä ja lanteikas. Kyllä kuntosalilla kannattaa käydä laihduttaessakin, mutta hienoa, jos nyt menet. Ottaisin personaltrainerin avuksi ja treenaisin kroppaa sopusuhtaisemmaksi. Kilojahan sun ei todellakaa tartte enää pudottaa! Onnittelut laihtumisesta!

mistä sa hartioista tiedät? tuossa oli vaan rinnanympärys ja aikas iso näytti olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja mcl<oö:

mistä sa hartioista tiedät? tuossa oli vaan rinnanympärys ja aikas iso näytti olevan.

No perustan arvioni siihen, että painoa on noin vähän. Mun mitat oli 98-78-98 ja painoa oli 67kg. Reiteni oli kapeammat kuin AP:llä.

Eli kun painoa tosiaan on noin vähän, niin se ei voi olla tasaisesti koko kropassa. Jos AP olisi vielä harteikas ja kovin rintava, niin kiloja olisi takuulla enemmän. Rinnanympärys voi olla iso, jos on isot rinnat, rintakehän ei tarvitse olla leveä.

Yhteistyössä