arvon rouvat ja neidit!

Tiitiäisen äiti

Aktiivinen jäsen
29.07.2005
1 339
0
36
Laitetaas pino hyväksi todetuista tuotteista, kauneuden ylläpitämiseen.

Selluliitin poistoon: doven 3 sarja, mihin kuuluu suihkusaippua, kokobodyn kosteusvoide ja ongelmakohtien voide.
Toimi minulla, tosin tulee ajan myötä takaisin eli pitkä aikaista käyttöä vaaditan , että pysyy kurissa. Nyt olen yrittänyt metsästää lisää, mutta ei ole tullut vastaan. Hinnasta ei ole tietoa, kun sain lahjaksi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 13:01 Tiitiäisen äiti kirjoitti:

Selluliitin poistoon: doven 3 sarja, mihin kuuluu suihkusaippua, kokobodyn kosteusvoide ja ongelmakohtien voide.
Toimi minulla, tosin tulee ajan myötä takaisin eli pitkä aikaista käyttöä vaaditan , että pysyy kurissa. Nyt olen yrittänyt metsästää lisää, mutta ei ole tullut vastaan. Hinnasta ei ole tietoa, kun sain lahjaksi

Millaistahan on se doven sävyttävä vartalovoide? =)

Lumenen meikit ollut mulla käytössä vuosikausia.Perusvoiteet aina turvallisia ja sopii moneen tarpeeseen.Sitten vielä vesi -voitehista vanhin,sitä tulee litkittyä kannullinen päivässä =) :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 20:20 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 13:01 Tiitiäisen äiti kirjoitti:

Millaistahan on se doven sävyttävä vartalovoide? =)

Oon nyt viikon käyttänyt tuota päivettävää voidetta ja kyllä se minulla on tehonnut,tarvii vaan antaa hyvin kuivua ennen kuin pukee tms =) Mutenkin olen tyytyväinen Doven tuotteisiin =)

-Joe Blasco meikkivoide
-Kanebo-maskara (rajausväriä kokeilin, mutta oikeaa silmää piirtäessä pensseli suti aina ripsiin ;muuten ihanan tarkka jälki)
-Dove suihkusaippua ja shampoo....pitää kokeilla noita selluliittivoiteita ja itseruskettavaa. Ostin esimurkulle dove-deurorantin, jossa puhdas- ei kosmetiikan tuoksu.
-erimerkkisiin itseruskettaviin voiteisiin ihastuin viimekesänä..taisivat olla Garnier ja L´oREAL. Itseruskettavista oli jokin lehti kirjoittanutkin vasta, mutta olen jo tainut viskata roskiin..<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 22:37 teerenpilkku kirjoitti:
-Kanebo-maskara (rajausväriä kokeilin, mutta oikeaa silmää piirtäessä pensseli suti aina ripsiin ;muuten ihanan tarkka jälki)

Jep. Eyelinerin veto on vähän kinkkisempi kuin muilla merkeillä. Jos se osuu ripsiin, se pitää pyyhkäistä välittömästi pois, koska muuten se tekee sinne hirveen klimpin ja mascarakin menee paakkuun. Mutta jos silmät ei vuoda eivätkä ole herkät, tosi hyvä vaihtoehto etenkin hintaansa nähden on H&M:n eyeliner. KÄytin sitä vuosia ennen kaneboa. Hyvä sivellin ja helppo laittaa. Mulla se vain lähtee valumaan päivän mittaan, kun silmät valuu pienemmästäkin tuulahduksesta tai kirkkaudesta =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 20:33 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 22:37 teerenpilkku kirjoitti:

Jep. Eyelinerin veto on vähän kinkkisempi kuin muilla merkeillä. Jos se osuu ripsiin, se pitää pyyhkäistä välittömästi pois, koska muuten se tekee sinne hirveen klimpin ja mascarakin menee paakkuun. Mutta jos silmät ei vuoda eivätkä ole herkät, tosi hyvä vaihtoehto etenkin hintaansa nähden on H&M:n eyeliner. KÄytin sitä vuosia ennen kaneboa. Hyvä sivellin ja helppo laittaa. Mulla se vain lähtee valumaan päivän mittaan, kun silmät valuu pienemmästäkin tuulahduksesta tai kirkkaudesta =)

Silmät mullakin vuotaa ihan pienestäkin tuulahduksesta ja joskus ei tarvitse ees sitä tuulahdusta. Joten juuripa siksikin Kanebo-maskara niin ihana, ei myöskään kirvele yhtään.

Ostin Shisheidon rajauskynän tai oikeastaan aika tussimainen. Saa sitten täyttöhylsyjäkin. Tuolla rajaaminen onnistuu helpommin, mutta jälki ei aivan yhtä terävän tarkka kuin Kanebolla. Minun äiti ihastui Kanebon rajaajaan kun näki piirrot mun silmissä ja käytössä ei hällä ole ongelmaa ollut.....joten mulla harjoituksen puutetta vain.

Olen käyttänyt myös Joe Blascon poskipunaa melkein joka päivä vuoden ajan. Paletissa ihan ruskean näköinen, otetaan isolla sudilla ja muotoillaan kasvoille kevyt päivetys ja saadaan hieman särmää kasvoille.

Olen käyttänyt paul mitchelin hiuksiin jätettäviä hoitoaineita, mutta nyt kun olemme uudella paikkakunnalla en ole sitä löytänyt. Jos joku olisi käyttänyt jotain muuta merkkiä, mikä myös todettu hyväksi , ottaisin vinkin mielelläni vastaan :)

Mun suosikkeja.....

-Estee lauderin ripsari magnascopic,loistava ripsari! Monia on tullut kokeiltua,mutta tämä on paras!

-Biothermin putsarit ja kosteusvoide,niitä olen käyttänyt jo vuosia.

-Helena Rubinsteinen golden beauty,sävyttävä voide.Päivettynyt ilme,vähällä vaivalla :)

Onko kenelläkään hyviä ehdotuksia huonon ihon peitevoiteeksi, siis sellainen, joka peittäisi näpyt kunnolla näyttämättä pakkeloidulta? Olen käyttänyt Joe Blascoa, mutta se ei peitä hyvin, jos ei laita kunnon kerrosta, vaikka kaikki muuta väittävätkin, vai enkö vaan osaa...

Yhteistyössä