Arvio 50 kuolleesta näköjään sai nollan peräänsä!

  • Viestiketjun aloittaja blaah
  • Ensimmäinen viesti
joo
Alkuperäinen kirjoittaja yet again:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
viruksen suomeen tulosta,timppa mukaanlukien.
Näin on. Timppa jakeli täällä avokätisesti tavistietoaan tästä viruksesta ja kas kummaa, Timppa olikin väärässä.
Ihminen on erehtyväinen ja sitä paitsi oletteko te tosiaan sitä mieltä että ihmisten pitäisi pysyä kotonaan, lopettaa eläminen kokonaan? Siitähän tässä oli kysymys, oli tauti kuinka vaarallinen hyvänsä.
 
Rokotettu !!
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Keski-suomessa ainakin raskaana olevien rokotuksia aikaistettiin, tämän päivän lehdessä.

Juuri näin.. Meidän neuvola oli saanut rokotukset eilen ja soittelivat heti, että nyt ovat saapuneet. Kävin sitten ottamassa.. rv 13+4 !!

 
valheella on lyhyet jäljet
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja yet again:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
viruksen suomeen tulosta,timppa mukaanlukien.
Näin on. Timppa jakeli täällä avokätisesti tavistietoaan tästä viruksesta ja kas kummaa, Timppa olikin väärässä.
Ihminen on erehtyväinen ja sitä paitsi oletteko te tosiaan sitä mieltä että ihmisten pitäisi pysyä kotonaan, lopettaa eläminen kokonaan? Siitähän tässä oli kysymys, oli tauti kuinka vaarallinen hyvänsä.
Mä olen eri mieltä. Miksi ei saisi muistuttaa että monet tälläkin palstalla päätti puhua paskaa täällä vaikka toiset antoi tutkittua tieto ja asiantuntijakommentteja siitä että epidemia vielä tulee?

Minkä takia meitä mollattiin silloin kovalla kädellä vaikka puhuimme totta?

Musta on ollut pöyristyttävää miten jotkut nikit täällä oikeuttaa paskanpuhumisen ja toisten haukkumisen.

Ehkä se on sitten niin että kun ole tpalstailemassa voit vittuilla vailla kasvoja eikä vastuuta tarvitse kantaa mistään. Jännää, mä ainakin olen ihan sama ihminen täällä kuin muussakin elämässä. Jos en muutenkaan hauku ihmisiä niin en täälläkään.

Ehkä täsä voi vetää johtopäätöksen tiettyjen nikkien kohdalla.
 
joo
En ole ehkä niin tarkkaan seurannut että tietäisin minkälaiseksi haukkumiseksi nuo keskustelut ovat menneet. Mutta vähättelyjen perimmäisenä tarkoituksena uskon olleen sen etteivät ihmiset panikoisi, koska se on joka tapauksessa turhaa. Tauti tulee jos on tullakseen, turha sitä on etukäteen pelätä. Massan mukana vaan piikkijonoon ja that's it, olet tehnyt kaiken minkä voit. Paitsi tietenkin jos aikoo lukkiutua kotiin.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
En ole ehkä niin tarkkaan seurannut että tietäisin minkälaiseksi haukkumiseksi nuo keskustelut ovat menneet. Mutta vähättelyjen perimmäisenä tarkoituksena uskon olleen sen etteivät ihmiset panikoisi, koska se on joka tapauksessa turhaa. Tauti tulee jos on tullakseen, turha sitä on etukäteen pelätä. Massan mukana vaan piikkijonoon ja that's it, olet tehnyt kaiken minkä voit. Paitsi tietenkin jos aikoo lukkiutua kotiin.
Minusta sikainfluenssasta kiinnostuneiden ihmisten vähättely ei ole sitä että hysteriaa pistetään alas vaan että koko tautia vähätellään ja samalla niitä ihmisiä jotka oikeasti ovat kiinnostuneita taudin etenemisestä.
 
Rukoilijasirkka
Miksi siitä pitää olla vihainen, että maailmassa on olemassa sairautta ja että kaikkia kuolemia ei voida estää? Ei se ole kenenkään syy, niin on aina ollut.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi siitä pitää olla vihainen, että maailmassa on olemassa sairautta ja että kaikkia kuolemia ei voida estää? Ei se ole kenenkään syy, niin on aina ollut.
Vihainen? Mistäs tämä tuli?
Tämän aloituksen luin. Ap vaikuttaa vihaiselta.
 
kiki
Mä olen tähän asti ollut melko rauhallinen asian suhteen, enkä pahemmin ole ajatellut koko asiaa....mut nyt eilen tuli koulusta lappu johon pitäs merkitä rokotetaanko lapset vai ei, enkä kyllä yhtään tiiä mitenkä päin tekis.

Miten paljon tähän tautiin ihmisiä on kuollut? ja moniko on ollut ihan perusterve ennen sairautta? löytyskö noita tietoja jostain
 
joo
Mä väitän ettei ihmisiä sinänsä ole vähätelty, vaan sitä hysteriointia on yritetty laannuttaa. Minua henkilökohtaisesti aihe kiinnostaa, luen siitä paljon ja otan asioista selvää. Aion ottaa rokotteen, mutta ymmärräthän sen että se menee jo paniikin puolelle kun ei noudateta annettuja ohjeita vaan sinkoillaan ympäriinsä pelkäämässä milloin mitäkin. <- Tarkoitan sitä ettei voida pysyä siinä annetussa ketjussa.

Toki toiset loukkaantuu ja ottaa itseensä jos toiset on erimieltä, sille ei voi mitään.
 

Yhteistyössä