Arveluttavin päivähoitomuoto lapselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, nehän ovat liikeyrityksiä joiden on tarkoitus tuottaa mahdollisimman paljon voittoa. Eikä niitä valvota samaan tapaan kuten kunnallisia päiväkoteja, kuulemma.

Näinollen siis ei ole suurikaan yllätys, jos esim. lasten ruoan laadusta ja monipuolisuudesta pihistetään.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No, nehän ovat liikeyrityksiä joiden on tarkoitus tuottaa mahdollisimman paljon voittoa. Eikä niitä valvota samaan tapaan kuten kunnallisia päiväkoteja, kuulemma.

Näinollen siis ei ole suurikaan yllätys, jos esim. lasten ruoan laadusta ja monipuolisuudesta pihistetään.

Yksityinen PERHEPÄIVÄHOITO, sanoi ap.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:

Ai kato :ashamed:

Toisella foorumilla juttelin just yksityisestä pk:sta ja meni sekaisin :D

Mutta yksityisestä pph:sta...Saako siihenkin ryhtyä kuka tahansa, ilman koulutusta?
Minä olin lapsena kolmella yksityisellä pph:lla. Kaksi täysin paskaa, yksi ihana.

Omani olleet kunnallisessa päiväkodissa, kunnallisella pph:lla ja yksityisellä pph:lla. Kyllä noiden kokemusteni perusteella kunnallinen pph on kaikista arveluttavin hoitomuoto.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:

Ai kato :ashamed:

Toisella foorumilla juttelin just yksityisestä pk:sta ja meni sekaisin :D

Mutta yksityisestä pph:sta...Saako siihenkin ryhtyä kuka tahansa, ilman koulutusta?
Minä olin lapsena kolmella yksityisellä pph:lla. Kaksi täysin paskaa, yksi ihana.

Mun lapsi taas on aivan ihanassa yksityisessä päikyssä, ja ehdin jo tuohtua täysin kunnes katoin että ap puhuikin PPH:sta :D

Kyllähän kaikista hoitomuodoista kuulee vaikka mitä juttuja. Omaa kokemusta on sekä kunnallisesta ja yksityisestä pph:sta, ja näistä kahdesta kunnallinen oli kyllä parempi, vaikka yksityisellä oli koulutuskin kyllä... en tiedä vaaditaanko sitä, ei vissiin?

Uusimmat

Yhteistyössä