Arvauksia: jos vauvan hikka tuntuu...

  • Viestiketjun aloittaja rv35
  • Ensimmäinen viesti
ap
Onko loogista että hikka tuntuu vauvan rintakehän kohdalla? Mulle tuli mieleen...

Poikittain on veikattu vauvan olevan. Aiemmin hikka tuntui ihan alhaalla, joka mun mielestä olis toivottavampi paikka.
 
fil
Hikka saa koko vauva hytkymään joten ei sen perusteella oikein voi päätellä vauvan asentoa. Toisinaan se on vauvan peppu mikä osuu kohdunseinämään ja saa sinut tuntemaan hikan myös, välillä taas pää tai jopa joku raajoista.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Mikset kokeile vaan miten päin vauva on?
Niin mä tein.
Ei tartte arvuutella hikoista miten päin makoilee.
No en mä osaa kokeilla! Joku kova tossa tuntuu, mutten tiedä mikä on...

P.S. Ei osannut neuvolalääkärikään ja siksi tässä ollaan ylim. ultraan menossa.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja fil:
Hikka saa koko vauva hytkymään joten ei sen perusteella oikein voi päätellä vauvan asentoa. Toisinaan se on vauvan peppu mikä osuu kohdunseinämään ja saa sinut tuntemaan hikan myös, välillä taas pää tai jopa joku raajoista.
No siis kyllä mä pystyn kädellä tuntemaan kohdan jossa hikka voimakkaammin tuntuu ja oletan että se on joko rintakehä tai selkä.

 
jaaaa
Siks kannattais kattoa ettei paisu kovin jo ennen raskautta.Jos on läskiä päällä kovasti paljon niin ei vauvaa tunnekaan.

Kyllä ite oon tuntenut vauvan asennon ja jalkaa vauva tunkenut kyljestä ulos,hassun näköistä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jaaaa:
Siks kannattais kattoa ettei paisu kovin jo ennen raskautta.Jos on läskiä päällä kovasti paljon niin ei vauvaa tunnekaan.

Kyllä ite oon tuntenut vauvan asennon ja jalkaa vauva tunkenut kyljestä ulos,hassun näköistä.
Painoindeksi 18 ennen raskautta... :whistle:

 
hauskaa
Alkuperäinen kirjoittaja jaaaa:
Siks kannattais kattoa ettei paisu kovin jo ennen raskautta.Jos on läskiä päällä kovasti paljon niin ei vauvaa tunnekaan.

Kyllä ite oon tuntenut vauvan asennon ja jalkaa vauva tunkenut kyljestä ulos,hassun näköistä.
Totta, saa ottaa ihan kiinni.
 
siel se köllii
Mulla tuntuu tuo vauvan hikka tuolla aivan alhaalla,siinä mist sf aletaan mittaan.Häpyluun yllä?
Ja vauvan peppu on tuossa kylkiluiden alla.Tuntuu aivan selvästi.
Ja jaaaaaa:lle mulla painoindeksi on 28(muistaakseni) silti tunnen aivan selvästi missä vauva on.

Siitä mihin potkut osuu,ja missä tuntuu kaksi isointa muhkuraa (pää ja peppu),niin on aika heloop päätellä miten vauva on.Aloituksesta ei voi päätellä oikeestaan yhtään mitään.Se vauav vopi olal oikeestaan miten vain.
 
No empä mä ainakaan osaa sanoa vauvan asennosta mitään, muuta kuin sen verran, että pää on alhaalla, mutta muuten on aivan mysteeri, kun tuntuu noita käsiä ja jalkoja viuhtovan missä milloinkin... :D Mutta ap, meidänkin vauva kääntyi vasta noilla viikoilla raivotarjontaan, että ei vielä mitään huolta, ehtii vielä oikeaan asentoon :hug:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
No empä mä ainakaan osaa sanoa vauvan asennosta mitään, muuta kuin sen verran, että pää on alhaalla, mutta muuten on aivan mysteeri, kun tuntuu noita käsiä ja jalkoja viuhtovan missä milloinkin... :D Mutta ap, meidänkin vauva kääntyi vasta noilla viikoilla raivotarjontaan, että ei vielä mitään huolta, ehtii vielä oikeaan asentoon :hug:
Niin, paitsi tähän saakka ollut ilmeisesti rt:ssa (koska hikka tuntui ihan alhaalla), nyt parin päivän aikana alkanut temppuilemaan...äsken just hikka taas tos enemmän ylhäällä.

Mä en kyllä oikeesti osaa tunnustella et mitenpäin se siellä on. Ihmettelen miten muut odottajat ovat niin tietoisia....tosin en mä nyt niin kauheesti ole asiaa ees ajatellut, paitsi nyt kun lekuri heitti poikkitila-epäilynsä.

 
iltapuurolle
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
No empä mä ainakaan osaa sanoa vauvan asennosta mitään, muuta kuin sen verran, että pää on alhaalla, mutta muuten on aivan mysteeri, kun tuntuu noita käsiä ja jalkoja viuhtovan missä milloinkin... :D Mutta ap, meidänkin vauva kääntyi vasta noilla viikoilla raivotarjontaan, että ei vielä mitään huolta, ehtii vielä oikeaan asentoon :hug:
Niin, paitsi tähän saakka ollut ilmeisesti rt:ssa (koska hikka tuntui ihan alhaalla), nyt parin päivän aikana alkanut temppuilemaan...äsken just hikka taas tos enemmän ylhäällä.

Mä en kyllä oikeesti osaa tunnustella et mitenpäin se siellä on. Ihmettelen miten muut odottajat ovat niin tietoisia....tosin en mä nyt niin kauheesti ole asiaa ees ajatellut, paitsi nyt kun lekuri heitti poikkitila-epäilynsä.
Ai että olisi poikittain masussa?Pää toisessa kyljessä ja pylly toisessa?
Mulla esikoinen oli viikon poikittain,ennenku kääntyi pää alaspäin rv 36,ja se kävi kipeetä se:/Sen kyllä tunsi hyvin kun vauva oli poikttain,mutta oli tuolla meidän neidillä kokoakin aika paljon.Maha myös oli aivan kummallisen mallinen.
 

Yhteistyössä