Arvatkaas paljonko olen saanut kirpparilta "voittoa"?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan tosi paljon, kun myyt alesta halvalla ostettuja, laput kiinni olevia uusia vaatteita, hiukan alle normihinnan.
Kauppa se on joka kannattaa, onneksi olkoon!
Öh, en muuten myy. Mutta tuossa olisi ideaa ;) Muutettiin puoli vuotta sitten ja KAIKKI hiukankin ylimääräinen lähti pois halvalla... :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan tosi paljon, kun myyt alesta halvalla ostettuja, laput kiinni olevia uusia vaatteita, hiukan alle normihinnan.
Kauppa se on joka kannattaa, onneksi olkoon!
Öh, en muuten myy. Mutta tuossa olisi ideaa ;) Muutettiin puoli vuotta sitten ja KAIKKI hiukankin ylimääräinen lähti pois halvalla... :D
Ainakin täällä palstalla olet myynyt, vai sekoitanko sut johonkin toiseen? Jos, niin anteeksi, vaikken pahalla tarkoittanutkaan.

 
Nalletar
Mä sain viikolta voittoa 68e. Viikon vuokra oli 10e (kaverin kanssa pöytä). Eli varsinaista voittoa jäi 58e. Toiselta viikolta en tiedä vielä. Tosi halvalla myin, mutta hyvin on tavarat mennykin. Eipähän tarvi kantaa niitä enää kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan tosi paljon, kun myyt alesta halvalla ostettuja, laput kiinni olevia uusia vaatteita, hiukan alle normihinnan.
Kauppa se on joka kannattaa, onneksi olkoon!
Öh, en muuten myy. Mutta tuossa olisi ideaa ;) Muutettiin puoli vuotta sitten ja KAIKKI hiukankin ylimääräinen lähti pois halvalla... :D
Ainakin täällä palstalla olet myynyt, vai sekoitanko sut johonkin toiseen? Jos, niin anteeksi, vaikken pahalla tarkoittanutkaan.

Onhan mulla uusiakin ollut myynnissä, kun hamstraaja olen :ashamed: Ja joskus vuosi sitten huutiksessa myin uutta Bamsea, lähtöhinnat oli kylläkin mitä olin itsekin maksanut ja huutajat sitten kyllä nostivat hintoja hyvin =)

Mutta se siitä.

Paikkojen jälkeen olen siis saanut 1200? *pyörittää silmiään* Ja mitään isompaa en ole myynyt, vain vaatetta, leluja ja kaapin pohjalle kertynyttä "krääsää". Äitini sanoikin ettei enää ihmettele kun olin valitellut tilanpuutetta... :LOL: Pari "isoa" olisi vielä myyntiin menossa Emmaljungan Softyt ja Lokari turvasukkula -polkupyörän peräkärry. Pitäisi vielä varmaan kertaalleen käydä kaapit läpi, jos jotain löytyisi :saint: Lisäksi mulla on huutiksessakin myynnissä aika paljon kuopuksen vaatetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:
Siitä pyörän peräkärrystä, mahtuuko sinne kaksi lasta?
Kahdelle lapselle joo. Tarjoa jotain nainen77@jippii.fi. Ovh. 420?. Yhden tai kaksi kesää käytetty yhdellä lapsella, muutoin ollut käyttämättömänä varastossa.

Samanlainen kuin alla olevassa linkissä.

http://www.nummenpyora.fi/sivut/product_info.php?cPath=23_45&products_id=94&osCsid=e838dcdf8a8b5c1792a623ffe2961cd4
 

Yhteistyössä