Arvatkaas paljo tuli lehteen pistettävä hautausilmoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
450 ? tuli maksamaan keskikokoinen ilmoitus keskiviikon lehteen. Vähän kyl päästä huippas kun kuulin hinnan, mut on sitä näköjään kalliimpiakin ilmoituksia sit olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
1000e näin meillä sunnuntain lehdessä... viikolla 700-800e

MITVIT? No hiemanko ne lehdet sit kynii surevilta omaisilta rahaa, eihän muut ilmot noin paljon maksa??????

maksaa maksaa! jokunen aika oli ihan lehdessä juttua et mikä niis maksaa. hesarissa maksaa esim. paikka eli heti etusivun jälkeen.

Tos meidän lehdes ilmoitukset on kans a-osiossa 3-4 sivulla. Kyl mää ihan voisin 200 ? maksaa, se ei kirpasis mut kyl noi isommat summat on jo vähän pöyristyttäviä. Mun puolesta ne ilmoitukset vois sijaita vaika b-osiossa, eikä missään alkusivuilla jos se kerran on sitä kallista tilaa.

MITVIT? No hiemanko ne lehdet sit kynii surevilta omaisilta rahaa, eihän muut ilmot noin paljon maksa??????

Niimpä :kieh: Kaikki muut ilmoitukset onkin halvempia, osanottokiitokset mukaanlukien. Hyvä etten saanu sydäriä itekin kun hinnan kuulin.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

maksaa maksaa! jokunen aika oli ihan lehdessä juttua et mikä niis maksaa. hesarissa maksaa esim. paikka eli heti etusivun jälkeen.

No tuo oli just Hesarissa :kieh:

itseasiassa minä en edes ymmärrä miksi pitää lehtiin laittaa kuolinilmoitukset...

No meillä oli ainakin ilmoituksessa kutsu hautajaisiin. Empä tiedä millä muulla olisin yhtähyvin tavoittanut kaikki ihmiset.

Jep. Meilläpäin iät ja ajat kutsut hautajaisiin on ollut ilmoituksen yhteydessä. Koskaan ei surukodista ole tarvinnut sitten soitella ja ilmoitella koska hautajaiset on ja missä.

Minun isäni kielsi ennen kuolemaansa ehdottomasti rahoittamasta paikallislehtiä tms. laittamalla kuolinilmoitustaan lehteen...sanoi, että käyttäkää rahat järkevämpään!
Noudatimme isän pyyntöä ja silti hautajaisissa olivat kaikki läheiset ihmiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Minun isäni kielsi ennen kuolemaansa ehdottomasti rahoittamasta paikallislehtiä tms. laittamalla kuolinilmoitustaan lehteen...sanoi, että käyttäkää rahat järkevämpään!

Toki, täytyy tehdä niin kuin itse parhaaksi näkee. Minusta meidän tapauksessa ilmoitus oli paras vaihtoehto. Adresseja a on tullut tähän mennessä kohta pari sataa eikä ilmoitusta ole ollut vielä lehdessä muussa muodossa kuin poisnnukkuneiden nimissä. Saas nähdä miten paljon ihmsiä itse tilaisuuteen tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:

Toki, täytyy tehdä niin kuin itse parhaaksi näkee. Minusta meidän tapauksessa ilmoitus oli paras vaihtoehto. Adresseja a on tullut tähän mennessä kohta pari sataa eikä ilmoitusta ole ollut vielä lehdessä muussa muodossa kuin poisnnukkuneiden nimissä. Saas nähdä miten paljon ihmsiä itse tilaisuuteen tulee.

Aivan. Meillä oli hautajaisissa n. 150 henkeä ja ilmoituksessa pyydettiin ilmoittamaan tulosta, että osattiin varata tarjottavat. Meillä pyrittiin kans järjestämään vainajan "oloiset" hautajaiset.

ilmoitusta lehteen. Luen aina (hesarin tilaaja vuodesta 1992) kaikki perheilmoitukset. Minusta on enemmän kuin reilua kertoa kuolemasta(kin) lehdessä. Tiedän että minunkin kuollessa, on ihmisiä jotka haluaa kunnioittaa poissaoloani. Kun äitini äiti menehtyi ja hänestä ei laitettu kuolinilmoitusta äidilleni olivat MONET ihmiset todella vihaisia (oikeutetusti). Tuossa kohtaa en säästäisi.

ilmoitusta lehteen. Luen aina (hesarin tilaaja vuodesta 1992) kaikki perheilmoitukset. Minusta on enemmän kuin reilua kertoa kuolemasta(kin) lehdessä. Tiedän että minunkin kuollessa, on ihmisiä jotka haluaa kunnioittaa poissaoloani. Kun äitini äiti menehtyi ja hänestä ei laitettu kuolinilmoitusta äidilleni olivat MONET ihmiset todella vihaisia (oikeutetusti). Tuossa kohtaa en säästäisi.

Tietenkin he laittavat, jos vainaja ei ole eläessään nimenomaan kieltänyt, kuten isäni. Minusta olisi ollut törkeää laittaa isäni kuolinilmotus, sillä nimenomaan isäni halusi hautajaisiinsa vain läheiset ihmiset ja heille vain tiedon kuolemastaan.
Isäni ei nimenomaan halunnut ketään työkavereitaan tai tuttujaan hautajaisiinsa ja arvasi oikein, että työkaverit haluaisivat viran puolesta järjestää hänelle suuret ja näyttävät hautajaiset...kun isä halusi itse pienet ja koskettavat...

Yhteistyössä