arvatkaas mitä *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iloinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iloinen äiti

Vieras
arvatkaa mitä mun poika 2v söi iltapalaks. ollu viikon verran kipeenä eikä oo mikään ruoka maistunut. nyt sai itte valita kaikki raaka-aineet mitä iltapalaan laitetaan ja kyllä maistui näköjään hyvälle =)

mä nyt olin lähinnä iloinen siitä et se ylipäänsä suostui jotain syömään.
ja musta toi sipuli on sinällään aika hassu täyte ton ikäsellä kun ei se kerkeä mikrossa juurikaan pehmentyä tai väkevyyskään kadota.aika moni mun tutun lapsista ei syö edes kypsennettyä sipulia

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja musta toi sipuli on sinällään aika hassu täyte ton ikäsellä kun ei se kerkeä mikrossa juurikaan pehmentyä tai väkevyyskään kadota.aika moni mun tutun lapsista ei syö edes kypsennettyä sipulia

SULLA ON IHMEELLINEN LAPSI

:) täällä ei saa vissiin turhaa jauhaa :D

Juu, meillä toimii yleensä sitten viinirypäleet. Eihän ne juuri nälkää pidä, mut kun on tilanteita et pitää vaan saada jotain menee... Poika reilun vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
:) täällä ei saa vissiin turhaa jauhaa :D

Juu, meillä toimii yleensä sitten viinirypäleet. Eihän ne juuri nälkää pidä, mut kun on tilanteita et pitää vaan saada jotain menee... Poika reilun vuoden.

meil syö yleensä kans niitä mut nyt ei menny nekään.

Alkuperäinen kirjoittaja OU JEE:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

SULLA ON IHMEELLINEN LAPSI

jos noin ärsyttää niin sun ei ole pakko täällä lueskella..
ja hei muuten,mulla ON ihmeellinen lapsi =)

Yhteistyössä