Arvatkaas mitä?!?!?! (tupakka-asiaa)

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
MINÄ, olen ollut ilman tupakkaa keskiviikosta lähtien! Polttanut kuin korsteeni jo ikuisuuden, paitsi kun poikia odotin/imetin. Aina kuitenkin olin tyhmä ja aloitin uusiks. Nyt saa riittää. Ja jos mä IKINÄ, IKINÄ enää uudelleen aloitan, niin mut saa piru vie lynkata!

Tekee kyllä mieli. Ja kyllä kiristi pinnaa ekat pari päivää ERITTÄIN LUJAA. Ja pumppu hakkasi omiaan. Kävelin eestaas ympäri kämppää ensimmäiset vuorokaudet.

Ja hyvä olo! Säästyypä se 5.70e joka toinen päivä. Ja ehkä jopa terveys, jos siitä jotain on jäljellä... Eikä maistu ees suussa jatkuvasti paskalta enää.

Minä oon oikeesti ylpeä itestäni nyt!

Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
:flower:
jee! Loistava homma B) Kyllä sä siihen pystyt, ihan varmasti!

Pakko! Alkoi ahdistamaan se, että sitä on johonkin skeidaan niin koukussa, että pitää jatkuvasti huolehtia, että onko sitä varmasti niin, et aamuun asti pärjää, jnejnejne. |O

:flower: B)

Hei laitap se 5,70 e joka toinen päivä johonkin säästöpossuun niin sitten oikein konkretisoituu se miten paljon rahaa siinä palaa taivahan tuuliin, ja niillä rahoilla voi sit ostaa jotain fiksumpaa kun oot vähän aikaa kerännyt =)

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
:flower: B)

Hei laitap se 5,70 e joka toinen päivä johonkin säästöpossuun niin sitten oikein konkretisoituu se miten paljon rahaa siinä palaa taivahan tuuliin, ja niillä rahoilla voi sit ostaa jotain fiksumpaa kun oot vähän aikaa kerännyt =)

Munakas ehdotti samaa. Vois kyllä...!

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mulla toinen päivä ilman alko...huh,huh aika rankkaa on.Pinna kireellä kun viulunkieli.

Onnea sulle :flower:

Tsemppiä!! Kaksi ekaa vuorokautta oli mulla EHDOTTOMASTI kamalimmat. Ei tää sen jälkeenkään niin juhlaa ole, mutta hiukan helpompaa edes. Koita kestää tää toinen päivä nyt, sen jälkeen on inasen helepompaa... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mulla toinen päivä ilman alko...huh,huh aika rankkaa on.Pinna kireellä kun viulunkieli.

Onnea sulle :flower:

Tsemppiä!! Kaksi ekaa vuorokautta oli mulla EHDOTTOMASTI kamalimmat. Ei tää sen jälkeenkään niin juhlaa ole, mutta hiukan helpompaa edes. Koita kestää tää toinen päivä nyt, sen jälkeen on inasen helepompaa... :hug:

Kiitos :hug: mä kyllä oon päättänyt kestää..onneks ei pää särje,se olis ihan kauheeta.

Ihme tuskahiki oli kyllä viime yön.