Alkuperäinen kirjoittaja ilkeä emäntä:Minä ilkeänä emäntänä laittaisin isännän myymään pyöränsä jonka vilpillä hankki..
vai oisko vähän liian ilkeetä?
Emmä raaski. Palauttakoot rahat tilille mielummin ihan töitä tekemällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ilkeä emäntä:Minä ilkeänä emäntänä laittaisin isännän myymään pyöränsä jonka vilpillä hankki..
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:No mä en jaksais nipottaa. Hyvään tarkoitukseen meni :heart:
Mäkin sanoin että hitto kun en itse keksinyt käyttää niitä. Tai siis "lainata".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka on noin ajattelematon, että ottaa tollaisen miehen? Oma mieheni ei ikinä tekisi moista! Ja jos tekisi, niin minussa kyllä olisi pippuria tekemään sama perässä: tekisin 13 000? luxusloman ja katsoisin että miten ukon suu sitten menee. En ymmärrä naisia jotka antavat miestensä pomppia silmille.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:No mä en jaksais nipottaa. Hyvään tarkoitukseen meni :heart:
Mäkin sanoin että hitto kun en itse keksinyt käyttää niitä. Tai siis "lainata".
Ota säkin tasapuolisuuden nimissä saman verran, jos asia sillä paremmaksi muuttuu =)
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ilkeä emäntä:Minä ilkeänä emäntänä laittaisin isännän myymään pyöränsä jonka vilpillä hankki..
Ja taas joku kuvittelee vähän liikoja omista painostamiskeinoista...
Noup
Alkuperäinen kirjoittaja Ai kauheeta:2000 ?, ompas iso summa. Nipottava akka oot.
Alkuperäinen kirjoittaja v:voi härre kuud joo toki ukko vaan pihalle moisen maailman lopun teon takia. oikeesti, mies lupasi maksaa takasin joten so what? minä en nipottas ja todellakin luottasin täst edeskin. taitaa olla kaikenmaailman nirppanokkaprinsessoja liikenteessä täällä.
ap:luota vain edelleenei hän pahaa tarkottanut