arvatkaas kuka oli eilen viihteellä :D?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaManna

Aktiivinen jäsen
26.07.2004
4 433
0
36
Kuopio
heh, vähänkö oli hauskaa! oltiin näide yliopistolta ongittujen tuttujen kanssa viettämässä tyttöjen iltaa. ensin syötiin (ja juotiin ) hyvin yhden meistä luona ja sit suunnistettiin kaupungille ja tanssittiin koko ilta :)

hassua vaan. eräässä baarissa oli eräs tyttö joka oli ihan sekaisin.. se kehui olevansa 5kk ikäisen tytön äiti ja ekaa kertaa viihteellä sen jälkeen. se oli lähtenyt bilettään yksin (? ) ja kävi jokaisen paikallaolijan hihasta nykimässä "tanssi mun kaa, tanssi mun kaa" mm. mun. sillä oli kihlasormus ja siltikin se roikku jokaisessa kaksilahkeisessa kiinni.. hienoa että äiti pääsee viihteelle välillä vaikka oliski lapsia, mutta pitäis kyllä osata käyttäytyä.. tää prinsessa oli kyllä koko paikallaoloporukan ihmetys ja naurujen kohde.. tuli vaan tosi ikävä olo, kun sillä oli lapsikin eikä hän itse osannut yhtään olla aikuinen.. tai edes käyttäytyä..

blaah.. en osaa selittää, mutta tulipahan purkauduttua..

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiva jos on ollut hauskaa! Menikö myöhään kun jo nyt olet palstalla? Vai tuliko otettua kuin muutama?

olin siinä neljän pintaan kotona. käytiin kaverin luona vielä jämät syömässä aamuyöllä :)

Oho, tuliks krapulaa? Mä olisin vielä punkan pohjalla!

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Kiva jos on ollut hauskaa! Menikö myöhään kun jo nyt olet palstalla? Vai tuliko otettua kuin muutama?

olin siinä neljän pintaan kotona. käytiin kaverin luona vielä jämät syömässä aamuyöllä :)

Oho, tuliks krapulaa? Mä olisin vielä punkan pohjalla!

mä oon vielä punkan pohjalla :D mulla on läppäri.. mies on tehnyt riisipuuroa ja uunipatonkia ni pakko nousta :)

mä olen huomannut jotain yhteyksiä noiden mun baari-iltojen ja seuraavan aamun aamupalan kanssa :D se tietää näköjään että jos se tekee tarpeeksi hyvää aamupalaa niin se saa mut ylös :D

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
tää oli kans viihteellä :wave:

ja kankkusesta ei tietoakaan...tai onko tässä edes selvitty vielä :ashamed:

puol viis kotona ja ysiltä heräsin.... =)

no ei mullakaan vielä! mulle se tulee vasta iltapääivästä tai ehkä jopa vasta seuraavana päivänä

Yhteistyössä