Arvatkaa paljonko painan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
Olen noin 160cm pitkä. Syön joka päivä suklaata. Levy menee kerralla aivan kevyesti. Syön aamupalaksi kakkua tai pullaa, keksejä tms. 11 aikaan syön kauhean annoksen ruokaa, 4-5 perunaa, paljon kastiketta, leipää, mehua ym. välipalaksi vedän koko päivän herkkuja, karkkeja ym. toisen ruuan syön 16.00, se sisältää aina kaksi annosta ruokaa, kaksi leipää jne. Joskus syön vaikka perhepizzan. Illalla syön iltapalaksi grilliruokaa, pizzaa tms. Isoja annoksia. Napostelen sipsejä.

Liikun päivittäin puistoon kaksi kertaa, en jumppaa tms.

Nyt kiinnostaisikin tietää paljonko kuvittelette minun painavan.

Kun noi korostat kuinka syöt törkeän paljon, niin veikkaisin että 50 kg.

Veikkaisin että itketys johtuu tuosta törkeästä hiilarimäärästä, sun verensokeri pomppii kun rusakko kevätpäivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
oksennatko siis? Kurjaa kyl kaikinpuolin. Haethan apua!

En:)

Okei kerrotaan. Painan 49kg. Olen kyllästynyt kuuntelemaan kuinka laiha olen ja enkö syö mitään. Olen aina ollut tälläinen, syön ja syön ja syön ja silti en liho. Kolmen raskauden aika en yhdessäkään saanut edes 7kg painoa vaikka söin silloin todella terveellisesti ja paljon. Imetyksen aikana taas sain vetää kaksin käsin ruokaa etten laihtuisi:( Nyt mässään kaikkea sontaa naamaan että saisin edes pari kiloa lisää:(

Yep. Toiset lihoo, toiset ei. En miekää erityisemmin koskaa lihonu, vaikka kuin syön epäterveellisesti ja makeisia iha liikaa. Mutten mie kyllä mikkään tikkukaan oo ollu. Nyttemmin imetys vie koko ajan kiloja pois, nyt -16,2kg vaikka raskaus toi 10,2kg lisää. Siksen viitsi viel lopettaa makeisten syöntiä ku sit varmaan menis alipainon puolelle jossain vaiheessa.

Tosin oishan se parempi, et söis isompia annoksia ja säännöllisesti ja terveellisesti. Siihen pitäis opetella. Mä oon iha liian tottunu tohon naposteluun.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:

Okei kerrotaan. Painan 49kg. Olen kyllästynyt kuuntelemaan kuinka laiha olen ja enkö syö mitään. Olen aina ollut tälläinen, syön ja syön ja syön ja silti en liho. Kolmen raskauden aika en yhdessäkään saanut edes 7kg painoa vaikka söin silloin todella terveellisesti ja paljon. Imetyksen aikana taas sain vetää kaksin käsin ruokaa etten laihtuisi:( Nyt mässään kaikkea sontaa naamaan että saisin edes pari kiloa lisää:(

Hmm... Ehkä se just vaikuttaa siihen että jos syö kaikkee "sontaa" niin et liho. Mietin vaan että pitäsköhän joku puhdistuskuuri ja ihan kunnon ruokavalio eikä mässyä. Hyviä rasvoja, paljon pähkinöitä, avokadoa jne. Jonkun pitäis laatia siulle hyvä ruokavalio. Ei ilmeisesti imeydy mikään vaan tulee läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:

Vanha kansa kutsuu läpipaskoksi tollasia. :D

Mut sun pitäis oikeesti saada joku järki tohon sun touhuun. Syö terveellisesti, ja paljon enemmän proteiinia, sitä lihakset tarvii rakennusaineekseen. Tolla höttöhiilarilla hankit korkeintaan sitä läskiä jos sitäkään. Ja johan sulla on kohta kaikki mahdolliset puutostaudit tolla syömisellä! VARSINKIN jos sulla on imeytymishäiriöitä niin ei oo sitäkään vähää ravintoaineita mitä imeytyä.

Yhteistyössä