Olit kaupan sovituskopissa vähissä vaatteissa kun joku avasi kopin oven/verhot.
heh heh, meidän mummolle kävi joskus niin...Alkuperäinen kirjoittaja satu:Laitoit kahvin sekaan piimää? Näin on joskus käynyt =)
ja voin kuvitella että oli ihan h*lvetin pahaa! :xAlkuperäinen kirjoittaja satu:Laitoit kahvin sekaan piimää? Näin on joskus käynyt =)
Ööh...en ees maistanu ku oli niin helv...tin pahan näköstä. Ja sen virheen oon tehny muutaman kerran =)Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ja voin kuvitella että oli ihan h*lvetin pahaa! :xAlkuperäinen kirjoittaja satu:Laitoit kahvin sekaan piimää? Näin on joskus käynyt =)
Mä olen oikeesti tehnyt näin.mies jäi odottamaan autoon kun kävin pikaisesti äitini ovella. Juoksin pimeässä (illalla) takaisin autoon (auto oli juuri samassa paikassa mihin mies jäi odottamaan ja auto oli käynnissä) istuin autoon ja sanoin että nyt kaasu pohjaan, kauhea k#¤%I (wc) hätä.....samassa kun kaveri sanoi Täh? Tajusin että väärä auto, väärä mies :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Mies oli siitänyt autoa kun luuli että viivyn kauemmin asialla. ette usko miten hävetti.Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Nousit väärään autoon kiireessä. Tajusit erheesi kun auto ei liikkunutkaan..
Lyhytkestoinen muisti meni.Alkuperäinen kirjoittaja viivi:eräs inhottava vahinko mutta mikä???
Mun mies laitto kerran appelsiinimehua, eikä ollu pahaa, oli pakko maistaa...Alkuperäinen kirjoittaja satu:Laitoit kahvin sekaan piimää? Näin on joskus käynyt =)
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Mun mies laitto kerran appelsiinimehua, eikä ollu pahaa, oli pakko maistaa...Alkuperäinen kirjoittaja satu:Laitoit kahvin sekaan piimää? Näin on joskus käynyt =)
no se meidän mummo kyllä aina sen joi, kun ei enää höperyydessään sitä tajunnut... ja meitä nauratti... oltiin pieniä silloin...Alkuperäinen kirjoittaja satu:onkohan kukaan ees maistanu piimäkahvia...hmm...eihän se välttämättä ees ole pahaa vaik ulkonäkö on mitä on...
Mulla kävi jotakuinkin ihan samoin.. mutta se tunne kun olet väärässä autossa ja nouset pois sieltä niin ajatuksissa se kestää ikuisuuden... :ashamed: Mutta miehellä oli hauskaa! Ja minä huusin pää punaisena alkuun että mitä helv.... sä siirrät autoa kun mä vaan käyn.. ja lopulta se nauru tuli itseltäkin.. Ja kyllä, olen kuullut siitä monesti.. Aina kun on tylsää niin mies pamauttaa sen ilmoille =)Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:Mä olen oikeesti tehnyt näin.mies jäi odottamaan autoon kun kävin pikaisesti äitini ovella. Juoksin pimeässä (illalla) takaisin autoon (auto oli juuri samassa paikassa mihin mies jäi odottamaan ja auto oli käynnissä) istuin autoon ja sanoin että nyt kaasu pohjaan, kauhea k#¤%I (wc) hätä.....samassa kun kaveri sanoi Täh? Tajusin että väärä auto, väärä mies :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Mies oli siitänyt autoa kun luuli että viivyn kauemmin asialla. ette usko miten hävetti.Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Nousit väärään autoon kiireessä. Tajusit erheesi kun auto ei liikkunutkaan..
Se auto oli vielä samanmerkkinen kun meillä paitsi musta (meillä tumman sininen) ja eihän sävy eroa pimeässä nää.