Arvatkaa mikä on ollut tehokkain diettini??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joo"

Vieras
Meistä tehty lastensuojeluilmoitus laihdutti 15kg ennätysvauhtia aikoinaan.

Siitä tiedätte millainen stressi noista nimettömistä, tässä tapauksessa aiheettomasta ls-ilmoista tulee.

Siis varmasti tulee stressi ihan jokaiselle siinä vaiheessa kun soitetaan, että teistä on tehty ls-ilmoitus nimettömänä.

Tästä nyt on jo joku vuosi ja kilot ovat pysyneet pois, joten kai melkein ei ihan kuitenkaan voisi olla kiitollinen jollekin ystävälliselle joka päätti meistä soitella.

Mun mies söi 2 viikon ajan yhden näkkärin päivässä siis ihan pelkkää näkkäriä ei voita ei mitään päällä. Laihtui 20kg jotka ei vieäkään 5 vuoden aikan ole tullut takaisin.

[QUOTE="jenni";22837894]Mun mies söi 2 viikon ajan yhden näkkärin päivässä siis ihan pelkkää näkkäriä ei voita ei mitään päällä. Laihtui 20kg jotka ei vieäkään 5 vuoden aikan ole tullut takaisin.[/QUOTE]

20kg 2 viikossa?? :O

Hmmh..pisti silmään yksi juttu. Mulle sanottu lastensuojelusta että nimettömänä ei oteta ls-ilmoitusta vastaan ollenkaan..ja vastapuolella on aina oikeus tietää ilmoituksen tekijän nimi.

[QUOTE="jenni";22837894]Mun mies söi 2 viikon ajan yhden näkkärin päivässä siis ihan pelkkää näkkäriä ei voita ei mitään päällä. Laihtui 20kg jotka ei vieäkään 5 vuoden aikan ole tullut takaisin.[/QUOTE]

YHDEN palan?
miten se pysyi pystyssä??
mitä se joi?

siinä 2 viikossa 20kg?? ja sen jälkeen söi normaalisti?? ja ei ole tullu kilot takasin?? hah, en usko!

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22837909:
20kg 2 viikossa?? :O

Kyllä. mutta lähtöpainoa olikin paljon, 130kg/196cm. Söi näkkärin päivässä ja joi paljon vettä. Mutta hänellä on kuitenkin aika raskas fyysinen työ.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;22837913:
Hmmh..pisti silmään yksi juttu. Mulle sanottu lastensuojelusta että nimettömänä ei oteta ls-ilmoitusta vastaan ollenkaan..ja vastapuolella on aina oikeus tietää ilmoituksen tekijän nimi.

Ei pidä paikkaansa tai sitten lain mukaan voi noin mennäkin, mutta meille ei kerrottu ilmoituksen tekijää, sanottiin että he eivät tiedä sitä.

Voi olla muuttunutkin noista ajoista jo lait ja käytännöt.

toi koskee viranomaisia tms tahoja, ei yksityishenkilöä..

Tästä on kahdenlaista mielipidettä, että voiko tehdä nimettömänä vai ei, enkä tiedä kumpi tieto on oikea ja voiko vaihdella asuinkunnan mukaan. Minusta ainoa järkevä tapa olisi se, että ilmoituksessa vaadittaisiin ilmoittajan nimi, mutta sitä ei annettaisi ilmoituksen kohteille. Näin ehkä saataisiin karsittua turhia ilmoituksia, mutta ihmiset uskaltaisivat silti ottaa yhteyttä viranomaisiin.

samoja mietin!

Joi pelkästään vettä, jos oli pitkäpäivä joi vissyä töissä kun alko heikottaa. Yhden palan söi näkkäriä. Tosin ei vieläkään käytä voita tai muutakaan leivän päällä. Ihan normaalisti hän syö nykyään, silloin lähtöpainoa oli reilusti niin oli kuulemma helppo saada se 20kg pois. Oli kaveritkin nauranut kun ei meinannut äijää tunnistaa sen jälkeen :) itsellä ei ikinä olis tollasta itsekuria.

siinä 2 viikossa 20kg?? ja sen jälkeen söi normaalisti?? ja ei ole tullu kilot takasin?? hah, en usko!

Kait se voi olla mahdollista. Jos ei syö, ei ehkä tule juotuakaan niin paljon ja poistuu nestettä. Näyttelijä Mikko Kivinen laihdutti tehokkaasti näkkileipädieetillä ja oli hetken päästä lihavampi kuin aloittaessaan. En usko että kenelläkään pikalaihdutuksen tulokset kestävät ellei tee asian eteen mitään.

Perheellä ja lapsella on pääsääntöisesti oikeus tietää, kuka on tehnyt lastensuojeluilmoituksen.Jos ilmoittaja on viranomainen, on tämä aina kerrottava perheelle.
Jos henkilöllä on lain mukaan velvollisuus lastensuojeluilmoituksen tekemiseen, ei hän voi tehdä ilmoitusta ilmoittamatta nimeään.
Ilmoituksen tekemiseen on velvoitettu se henkilö, joka on saanut tietää mahdollisesta lastensuojelun tarpeesta.

Yksittäistapauksissa joudutaan kuitenkin arvioimaan, annetaanko tieto ilmoituksen tekijästä perheelle tai lapselle. Ilmoituksen tekijän henkilöllisyys voidaan suojata julkisuuslain 11§:n 2 momentin mukaan. On tilanteita, joissa henkilöllisyyden paljastaminen olisi lapsen edun tai ilmoituksen tekijän turvallisuuden kannalta vahingollista.

Asianosaisella ei ole oikeutta saada tietoa, jos tiedon antaminen olisi vastoin lapsen etua, muuta erittäin tärkeää yksityistä etua tai erittäin tärkeää yleistä etua. Lapsen edun vaarantumisen perusteena voi olla tilanne, jossa ilmoituksen tekijä on lapselle läheinen henkilö, esimerkiksi isovanhempi, ja tiedon antaminen johtaisi lapsen hyvinvoinnille tärkeän ihmissuhteen katkeamiseen.

Yksityisen edun vaarantuminen voi olla esimerkiksi todennäköinen väkivallan uhka, tai jos on pelättävissä muita vastatoimenpiteitä ilmoittajaa kohtaan. Ilmoittajaa voidaan joutua suojelemaan.

Lähde: Sosiaaliportti, LS-käsikirja

Mahdollisuuksia on monia. Joskus voi käydä niin että esimerkiksi oikeudessa joudutaan syystä tai toisesta kertomaan ilmoittajan henkilöllisyys vaikka se ei varsinaisesti ole tämän edunmukaista.

Itse aloitukseen; hieno homma. Mulla lähti jokunen vuosi sitten kymmenisen kiloa stressin ja alavireisyyden siivittämänä. Elin käytännössä kahvilla, vedellä ja tupakalla. Nyt onneks normi-mitoissa normi ruoalla :D

Yhteistyössä