Arvatkaa (meiän naapuri)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:16 Kyykerö kirjoitti:
Rivouksia ohikulkijoille huutelevan puutarhatontun. Juuri tänään mietin, että jos sellainen tulee, niin takuulla ostan :whistle:

Mä ostin (inhoan puutarhatonttuja oikeasti)saksasta viime kesänä sellaisen tontun joka vislaa kun sen ohi kävelee...siis sillain viffiuu...Silloin se on hauska piilottaa tuonne kuistille kun on juhlat ja ihmisiä tulee paljon :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:18 Henrietta kirjoitti:
\
Rivouksia ohikulkijoille huutelevan puutarhatontun. Juuri tänään mietin, että jos sellainen tulee, niin takuulla ostan :whistle:

Mä ostin (inhoan puutarhatonttuja oikeasti)saksasta viime kesänä sellaisen tontun joka vislaa kun sen ohi kävelee...siis sillain viffiuu...Silloin se on hauska piilottaa tuonne kuistille kun on juhlat ja ihmisiä tulee paljon :D
Toiselle puolelle pihatietä tonttu, joka vislaa joka kerta kun kävelet ohi ja toiselle puolelle tonttu, joka huutelee rivouksia... Hmm... Naapurin mies varmaan järjestäisi kokouksen ja ryhtyisi keräämään adressia minunkin häätämiseksi :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:18 Äitti-83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:17 Minä Äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:16 Äitti-83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:16 Pix kirjoitti:
Sateenvarjon?? :D
Aika lähellä... :D
päivänvarjon?
Teltan?
Joo, sellasen ison päivänvarjon, minkä saa vaikka johki pöytään keskelle laitettua :D
Olisit ehdottanut, että peittää mustalla jätesäkillä ja antaa olla suojassa ainakin viikon verran :D

baabaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:20 Kyykerö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:18 Henrietta kirjoitti:
\

Toiselle puolelle pihatietä tonttu, joka vislaa joka kerta kun kävelet ohi ja toiselle puolelle tonttu, joka huutelee rivouksia... Hmm... Naapurin mies varmaan järjestäisi kokouksen ja ryhtyisi keräämään adressia minunkin häätämiseksi :whistle:
:LOL:

mulla on sammakko joka kurnuttaa ja sit pöllö joka ääntelee ja silimät vilkkuu... harmi vain ku juuri siinä pöllössä on huonompi liiketunnistin, voisi muuten naapurit pikkusen säikkyä esim valomerkin jälkeen kotiin tullessaan :kieh:

Yhteistyössä