Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Hjördis :heart:
aina vaan paranee...vanhempani eivät oleet näin kekseliäitä![]()
No sit se on Maisa!
noup!
No Marina sit???
meillä isä aina sano, et mun nimeks ois pitäny laittaa Aina -Marina
siskosta ois pitäny tulla Vieno-Helinä, ja veljestä Outo-kolina!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:nainen olen...ainakin tietääkseni...
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Maria?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:apua...nyt iski kriisi. TE tiedätte nimeni...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:apua...nyt iski kriisi. TE tiedätte nimeni...
Heh heh!!
Minun nimessäni on aika paljon samaa...!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:apua...nyt iski kriisi. TE tiedätte nimeni...
Heh heh!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:sitä ne kalsarikännit teettää... alkaa aivan hulvattomasti palstailemaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva nimi! voi pyörtyisitte ku tietäisitte mun nimen..............................
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:apua...nyt iski kriisi. TE tiedätte nimeni...
Heh heh!!
mari, maija?