Hui No mie oon 22v B)Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Sä oot ihan sen Teho-osaston (tv-ohjelma) yhen tytön näkönen. En muista nimee, mut sen mieshoitajan tytär... Sun iäksi arvioin 27v.
Hui No mie oon 22v B)Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Sä oot ihan sen Teho-osaston (tv-ohjelma) yhen tytön näkönen. En muista nimee, mut sen mieshoitajan tytär... Sun iäksi arvioin 27v.
Ei taho luonnollisemmaks. Musta se olla pitää ja siinä seassa pinkkiä tai lilaa tais sit kokonaan pinkki tai lilaAlkuperäinen kirjoittaja Telle:Mut se kuva jonka oot tänne pari kertaa laittanut, mm. meikitön-ketjuun, niin siinä sulla on ihan kiva tukka, ehkä hieman vaaleammaksi (luonnollisemmaksi) vielä laittaisin... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Telle:No on se aika... Näin harmaana rehellisesti. Ja kaikella rakkaudella.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Tuuli hieman riepottelee. Etuhiukset pinkki-mustat ja muuten mustat... ei kait tuo nyt niin karu oo?
KiittiAlkuperäinen kirjoittaja Telle:Ei jummi mikä kuva sulla Grace profiilissa!!
http://www.aijaa.com/v.php?i=3884099.gif
OMGAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:Ei taho luonnollisemmaks. Musta se olla pitää ja siinä seassa pinkkiä tai lilaa tais sit kokonaan pinkki tai lila
32?Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Älkäätten pyörtykö, ja varokaa näyttöjen halkeamisia.. Ja jotka nyt sattuu tietämään niin älkää kertoko, Pliiiiz! Profiilissa...
28v.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Älkäätten pyörtykö, ja varokaa näyttöjen halkeamisia.. Ja jotka nyt sattuu tietämään niin älkää kertoko, Pliiiiz! Profiilissa...
Kiitän.. Mutta ei. Vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:28v.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Älkäätten pyörtykö, ja varokaa näyttöjen halkeamisia.. Ja jotka nyt sattuu tietämään niin älkää kertoko, Pliiiiz! Profiilissa...
15 tai 16v? Kuvassa siis, nykysin ehkä eri ikäluokassa..Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Melko liki.Alkuperäinen kirjoittaja Telle:32?Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Älkäätten pyörtykö, ja varokaa näyttöjen halkeamisia.. Ja jotka nyt sattuu tietämään niin älkää kertoko, Pliiiiz! Profiilissa...
Tuossa kuvassa oon 19v.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:15 tai 16v? Kuvassa siis, nykysin ehkä eri ikäluokassa..
SoriAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Tuossa kuvassa oon 19v.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:15 tai 16v? Kuvassa siis, nykysin ehkä eri ikäluokassa..