Arvasin Unelmien Poikamiehen kolmannesta jaksosta jo, kenet valitsee loppupeleissä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ihastuminen oli niin selvää kolmannessa jaksossa, niin oli pakko mennä googlettaa, kenet valitsi. Ja oikeinhan arvasin. :)

Ruutu.fi:ssä ei enää näe sitä kolmatta jaksoa, mutta siinä se Brad oli ihan puissa sen naisen edessä, änkytti ja sopersi ja oli niin ihastuneen oloinen ja sanoi, että sinussa on sitä jotain. Pelkästään tuo riitti mulle, että olin sata varma, että tuon muijan valitsee lopussa.....

Unelmien poikamies - Kausi 15 - Jakso 5 - Rakkaus vaatii toimintaa | Ruutu

Eiku se oliki neljännessä jaksossa, se kohtaus, josta vain näin Bradista, että nyt poikaa viedään ja lujaa.

Se on siis tässä ja kohdassa 28:40 min ->

http://www.ruutu.fi/ohjelmat/unelmien-poikamies/kausi-15-jakso-4-hemmottelua-ja-hermoilua

Tiedoksi vaan, että nää on käsikirjoitettua teatteria. Ja tarkoitus on tehdä juoni niin, että se toimisi mahdollisimman hyvin keskiverroille ihmisille. Tutkimuksia tehdään sitten niin, että toivotaan että tämmöinen tavallinen tallaaja keksii oikean ratkaisun aika alussa ja saa tuntea mielihyvää siitä.

Kiva että sinä sait mielihyvää!

Onko todella noin? Sen kyllä luin netistä, että nuo seurustelivat ohjelman loputtua jonkin aikaa ja sitten erosivat. Ja tuosta valitusta muijasta tuli seuraava Bachelorette ja sille tuli ero myös valitsemastaan miehestä nyt joulukuussa.....että että....ei millään löydä sopivaa kumppania kukaan.

Noistahan on moni oikeesti näyttelijä. Sellaisia LA:ssa asuvia näyttelijänalkuja, jotka eivät ole saaneet oikeita rooleja. Toki osa on aidompiakin, mutta mieti nyt miten normaalisti saataisiin filmattua noin? Ei mitenkään. Usein esim. joku koputtaa oveen ja sitten kun se avataan, niin sieltäkin tulee kuvaa...

No, mulle tämä ei ollut jälkeenpäin arvaamista. Aloitin katsomaan sarjaa, joka nyt juuri pyörii telkkarissa. Ja tossa neljännessä jaksossa tuli vahva fiilis, kenet se valitsee. Sitten en malttanut, vaan menin googleen katsomaan, pitikö paikkansa. Että näin.

[QUOTE="vieras";28278200]No, mulle tämä ei ollut jälkeenpäin arvaamista. Aloitin katsomaan sarjaa, joka nyt juuri pyörii telkkarissa. Ja tossa neljännessä jaksossa tuli vahva fiilis, kenet se valitsee. Sitten en malttanut, vaan menin googleen katsomaan, pitikö paikkansa. Että näin.[/QUOTE]

Otapa vahva fiilis tuoreesta tuotantokaudesta mistä vaan realitystä, ja kerro tänne etukäteen.

Otapa vahva fiilis tuoreesta tuotantokaudesta mistä vaan realitystä, ja kerro tänne etukäteen.

Miksi? Ei mulla mitään kykyjä ole. Tästä nyt vain sattui tulemaan niin vahva fiilis ja se osui oikeaan. Useasti olen kyllä aina aavistanut seuraavat tippujat tuossa bachelorin aiemmissa tuotantokausissa, mutta ehkä se on kuvattu niin, että kaikki muutkin arvaavat tippujat, vai mitä?

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä