Arvasin että tässä käy näin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sitä saa mitä tilaa :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sitä saa mitä tilaa :(

Vieras
Olen naimisissa ja perheellinen. Tapasin joitakin aikoja sitten ihanan miehen, johon ihastuin ja hän minuun. Hän myös on perheellinen.
Päätimme tän miehen kanssa että olemme vain ystäviä emmekä tee mitään asiatonta keskenämme. No tietty, pelkkä yhteydenpito puolisoiden selän takana taisi olla asiatonta... Tulimme loistavasti juttuun, puhuimme kaikenlaista maan ja taivaan väliltä. Olimme kuin sukulaissieluja. Lähinnä puhuimme vain puhelimessa, tapasimme vain pari kertaa.
Tilanne kuitenkin ajautui siihen että huomasimme ettemme voikkaan enää tavata, koska luultavasti emme olisi voineet pitää näppejä irti toisistamme. Vaikka olisimmekin voineet, ihan asiallinenkin tapailu julkisella paikalla olisi ollut kidutusta kun koskettaa ei voi.
Niin sitten kyynel silmässä hyvästelin tuon miehen. Hävitin numerot ja sähköpostit. Ettei tapahtuisi mitään enempää.
Arvatkaa vaan onko ikävä :( Sanokaa mulle että tää ajan kanssa helpottaa! Että unohdan, tunteet laimenee. Järjellä tiedän, että kai tää oli hetkellinen hullaantuminen, eikä siitä mitään olisi kai koskaan tullut. Silti melkein jo äsken tartuin puhelimeen...
Mä olen ihan sekaisin :(

[QUOTE="vieras";22478917]Kerro miehellesi, että oot ihastunu toiseen mieheen. Se joko laittaa sulle jäitä pöksyihin tai sitten saat kenkää.

Sä leikit tulella nainen![/QUOTE]

Miksi kertoisin? Kun mitään ei ole tapahtunut muualla kuin pääni sisällä?

Yritäpä löytää omasta liitostasi samaa kipinää. Helposti keskustelu vähenee eikä enää tehdä mitään kivaa. Siihen on sitten helppo kehitellä ihastus vähän piristystä tuomaan.

Voi ei! Teitte fiksusti, kun lopetitte yhteydenpidon!

Et ole tehnyt mitään kurjan väärää. Kaikki ihastuvat joskus. Ne on ne teot, ei ajatukset. Ei tunteilleen mitään voi. Et ole ajattelematon, etkä itsekäs!
Puhu miehesi kanssa. Haluatko oikeasti jatkaa hänen kanssaan? Mieti asiaa, ja keskustelkaa.

Tsemppiä:)

Et ole tehnyt mitään pahaa, pointsit sulle siitä.

Ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että kyllä se tunne helpottaa... Siihen voi mennä kauan, mutta sitten joskus. Siihen asti tee itsesi kiireiseksi vaikkapa aloittamalla uusi harrastus tai jokin muu juttu, jossa riittää ajateltavaa!

Ja yritä myös saada aikaan säpinää miehesi kanssa. Onnistuisiko vaikka hotelliviikonloppu kahden kesken?

se menee ohi, muistele niitä hetkiä, kun rakastuit omaan mieheesi. Hyviä puolia. Tee hänen kanssaan jokin matka tai muuta mistä nautitte. Päätä rakastaa miestäsi. Työnnä ajatukset toisesta miehestä pois. Älä ruoki pääsi sisällä olevaa haavemaailmaa vieraasta miehestä.

Sano miehellesi äänee, että rakastat..vaikka tuntuisi miltä, sanat alkaa elämään todeksi. Pyydä, että miehesi liehittelee sinua sanoin, teoin, kukkasin...mikä nyt on niitä asioita, joita itse arvostat.

Tiedän, se ihastus menee ohi, kun hoidat nykyistä liittoasi =)

Vaikka nyt tuntuu että se toinen siellä on sun sielunkumppani ja sun kuuluis olal sen kanssa, muttei se pidä paikkansa. Koska et ole tämän ihmisen kanssa muuta kuin kaukosuhteessa keskutellut niin sulla on sellainen kuvitelmakuva tästä hekilöstä. Hänkin on ihminen ja vikoja löytyy.

Oikeasti pysy erossa.poista numerot ja älä pidä mitään yhteyttä.
Ala hoitaa suhdetta omaan mieheesi. Ota teille kahdenkeskistä aikaa.
JOs kuulisit että miehesi sairastaisi jotain niin varmasti olisi arvokasta aika jonka saisit hänen kanssaan olla. Koita saada päähäsi se että olit vähällä menettää hänet ja perheesi.
Nauti tästä kun saat pitää perheesi.