Arvakaa mitä mä tein?:(

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
mä en enää perhoinen tiedä miks oikeen oon sua joskus kehunu... :/
haha mitä mä oon nyt tehnyt :whistle: kerroin mielipiteeni että musta on tylsää nukuttaa lasta väkisin,siis meinaan jos on nukkunt pitkät yö unet ja herännyt ja sit laittaa takaisin nukkkumaan...
joo ja ihan mustanakin ne mielipiteet musta saa sanoa ;)
VÄSKISIN :eek: Tiedätkö edes mikä on väkisin?Mä ajattelin kans susta ennen paremmin,mutta ei enää.Sä yrität vaan esittää miten täydellinen olet kaikin puolin joka ketjussa,se on hassua ja typerä :headwall:

perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
mä en enää perhoinen tiedä miks oikeen oon sua joskus kehunu... :/
haha mitä mä oon nyt tehnyt :whistle: kerroin mielipiteeni että musta on tylsää nukuttaa lasta väkisin,siis meinaan jos on nukkunt pitkät yö unet ja herännyt ja sit laittaa takaisin nukkkumaan...
joo ja ihan mustanakin ne mielipiteet musta saa sanoa ;)
VÄSKISIN :eek: Tiedätkö edes mikä on väkisin?Mä ajattelin kans susta ennen paremmin,mutta ei enää.Sä yrität vaan esittää miten täydellinen olet kaikin puolin joka ketjussa,se on hassua ja typerä :headwall:
justhan mä sanoin että väärin meni ei tarvii alkaa riehumaan :whistle:
se on jännä että jos sanot jotain vähääkään väärää niin heti oot ihan pohja sakkaa,mä en itse tälläisen takia leimaa ketään.Mutta jokaine tyylillään....
:D

joo
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Näyttää, että moni osaa täällä sellaisen taidon , että lukee tekstit niinkuin itse haluaa asioiden olevan/käsittävän :whistle:
Jos lapset nukahtaa uudestaan heräämisen jälkeen ja nukkuvat usean tunnin, niin varmasti myös lapsia on väsyttänyt.
se johtuu siitä että kaikki on naisia!!:D minäkin..

kiva että lapset on viel saanut unen päästä kiinni ja sait nukuttua :D kyllä, minä olen joskus "pakottanut" lapset päiväunille jos itse olen ollut liian väsynyt. pienempi paha se on että kaikki nukkuu vaikkei haluaiskaan kuin se että minä nukahdan istuilteen ja lapset tekee mitä sattuu sillä välin (niinkin on käynyt). ja uskon että lapsillekin on kivempi nukkua kuin kuunnella väsyneen äidin tiuskintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
kiva että lapset on viel saanut unen päästä kiinni ja sait nukuttua :D kyllä, minä olen joskus "pakottanut" lapset päiväunille jos itse olen ollut liian väsynyt. pienempi paha se on että kaikki nukkuu vaikkei haluaiskaan kuin se että minä nukahdan istuilteen ja lapset tekee mitä sattuu sillä välin (niinkin on käynyt). ja uskon että lapsillekin on kivempi nukkua kuin kuunnella väsyneen äidin tiuskintaa.
niinpä,jos mä olisin heränyt 8lta mä olisin varma maalanut itseä tänään(menen tekemään remontti taas 4jälkeen) :D ja nyt on menoa ,lupasin esikoiselle jonnekin syömään :hug:

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on töistä käsin hieman vaikee niitä hoitaa ;) mutta onneks isi osaa hoitaa niitä sillä välil :D
Mut ehkäpä siellä töissäkin ois nyt jotain tekemistä...
onhan täällä välillä mutta aika hiljasta on nyt...
Ei sitten niin MITÄÄn tekemistä! ihan teille kaikille vain tiedoksi ;) Että kuollutta on... :heart:

perhoinen84
jotenkin vaan ymmärsin koko jutun väärin, mutta vahinkoja sattuu :D
Varma sinulla on lapsia ja sä sen tiedät että väkisin mikään lapsi ei menee nukkumaan ikinä,mä vaan laitoin heitä ja ,,hups,, onnistuin ja sain itsekin nukkua ;)
juu on lapsia ,mutta mä olen kuullut mitä hurjempia juttuja niin mikään ei ole mahdotonta..
mutta elä nyt ota tota lausetta ittees..mun moka edelleen..Ei osaa lukea ja ajatukset harhailee niin ymmärtää miten sattuu :| :D

perhoinen84
niinpä,jos mä olisin heränyt 8lta mä olisin varma maalanut itseä tänään(menen tekemään remontti taas 4jälkeen) :D ja nyt on menoa ,lupasin esikoiselle jonnekin syömään :hug:
mitä te remontoitte oikein?

mitä te remontoitte oikein?
Se uus asunto tai siis rakentaamme ja teemme kaikki itse =) ja juu nou hätä :hug: ja nyt mun piti mennä oikeasti(kiire) =)

Yhteistyössä