Arvaillaampa äitiyspakkausvärejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nina

Vieras
Niin, mitäs veikkaatte, minkä värinen seuraavan pakkauksen haalari ja mikä väri muutenkin "hallitsee" vaatteissa? Eikös edellisessä ollut sitä sinistä aika paljon?
Minä veikkaisin vihreetä (ja toivoisin jos meille nyt se vauva suodaan seuraavan pakkauksen aikana)

Joskushan oli lilaakin, ihan nätti. Tosin mä kyllä tykkään kaikista jutuista siinä pakkauksessa. Kaikki ei ehkä ole sellaisia, joita ostaisin kaupasta, mutta kun sen ilmaseks saa, kelpaa kyllä. Pääasia kun sopis molemmille hyvin, 2006 vuoden pakkaus oli kyllä kieltämättä poikamainen.

Mutta eihän pakkausta ole pakko ottaa, saahan sillä rahalla jo jokusen vaatteen kaupastakin, ja saa ite päättää värit...

Ite toivon pakkaukseen vihreää, lilaa ja keltaista, en valkoista!

Tässä viimesimmässä oli beigeä, neutraaleja värejä. Se toppaasu oli ihana veelea beige..pikkasen sinistä, palloina hatussa. Keltaista ja muutama vihreä vaate, valkoista siinä oli. Se oli kiva pakkaus, tykkäsin :)

Viime vuonna uusi pakkaus tuli toukokuun puolessa välissä jakoon. Joskus tullut jo maaliskuun lopulla. Ne jakaa aina ensin vanhat loppuun, sitten uusi tulee jakoon.

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Veikkaan ruskeeta =)

Tuli vaan mieleen tuosta ruskeasta, että mun veli syntyi -81 ja silloin paketissa oli tummanruskeaa.
Rakastuin yksiin t.ruskeisiin potkuhousuihin, joissa oli vaaleampia pieniä palloja kuviona :)
Taitaa olla vielä tallessakin noita vaatteita..

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
onko pakkauksessa koskaan ollut vaalenpunaista? Minä en ainakaan muista koskaan nähneeni...

makuupussissa oli myös vaaleanpunaisia ruutuja. Siltä osin ainakin 2007 pakkaus on jopa edeltäjäänsä poikamaisempi ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
onko pakkauksessa koskaan ollut vaalenpunaista? Minä en ainakaan muista koskaan nähneeni...

vaaleen lilaa on ollu ainaki

Mun 92 syntyneellä tytöllä oli semmonen haalari mis oli vaaleen sininen pääväri, vihreetä hihan suussa ja koko miehusta vaaleen punaista. Ei tost sinisestä huolimatta mikään perinteinen pojan puku kyllä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:

vaaleen lilaa on ollu ainaki

Mun 92 syntyneellä tytöllä oli semmonen haalari mis oli vaaleen sininen pääväri, vihreetä hihan suussa ja koko miehusta vaaleen punaista. Ei tost sinisestä huolimatta mikään perinteinen pojan puku kyllä. :D

Nyt muistan minäkin tuon puvun :) Siskon poika syntynyt -92.

Yhteistyössä