Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

21.09.2008
673
0
16
tai voi sinne olla joku kymppi jätetty, että saa vähän ruokaa ja bensiiniä.

Tuo laskujen hakeminen viittaa just tuohon.

Mies hoitaa raha-asiat täysin, minulla ei ole kuin pankkikortti, ei edes verkkopankkitunnuksia.

Tuo tili on omani, mutta miehen verkkopankkitunnuksilla toimii - ei kun se on molempien nimissä, miehellä on omissa nimissään pari tiliä.

Tästä voin lyödä vaikka vetoa, ja tilillä on enintään 100? vaikka menisin heti puolen yön aikaan nostamaan!!! Mies laittaa ne maksupalveluun eli lähtevät heti sieltä, kun rahat tulee tai ovat ainakin varauksena, niin ettei niitä voi käyttää!!

Vaimon koulutus osa 3 meneillään...

No ei kyllä kuulosta ihan terveelle tuo sun miehesikään.

Aloittaisin siitä, että hankkisin ihan oman tilin. On munkin miehellä oikeus mun tilille ja mulla sen, mutta jos tuollaista tekis kerrankin, kyllä lähtis ukolta mun tilin käyttöoikeus salamana pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Tuota, oletko varma että haluat jatkaa elämääsi tuollaisen miehen kanssa...? :/

Kuulostaa varmaan oudolle, mutta mitään muuta en halua, rakastan miestäni. Nyt vaan pääsi tälläinen tilanne syntymään, toivottavasti selviää joskus.

Tuntuu minustakin kohtuuttomalle, jos ensi viikko pitää vielä kärvistellä tosi hankaloiden yöhoitojuttujen kanssa :/

Näin lisäkysymyksenä, missä kunnossa teidän suhteenne ylipäätänsä on? Siis tuo alkaa jo kuulostaa sitä että ero olisi ollut ihan ovella jo ilman sitä (oliko eilis-)aamuista riitaakin.

Tuollainen epäilys kuulostaa jo aikas hurjalta, toivottavasti ole väärässä!

Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
miks sulla ei oo tunnuksia/pääsyä omaan tiliisi :o ?ei taida loppupeleissä teidän elämä kauhean ruusuista ollakkaan :/

Ei minulla ole tarvetta niille, kun mies maksaa laskut, hoitaa lainat etc. Ihan oma valintani, ei miehen.

sitten on tyytyminen osaansa..mä en kyllä ikinä suostuis tommoseen,vaikka mies maksaisi laskut..ja miks sä et vois maksaa niitä laskuja?

Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
miks sulla ei oo tunnuksia/pääsyä omaan tiliisi :o ?ei taida loppupeleissä teidän elämä kauhean ruusuista ollakkaan :/

Ei minulla ole tarvetta niille, kun mies maksaa laskut, hoitaa lainat etc. Ihan oma valintani, ei miehen.

Mut maksaa se myös sun vaatteet, kampaajat ym. sun henkilökohtaiset menot? Vai jääkö kaikki sen varaan, että mies suostuu ehkä joskus jotain sullekin kustantamaan?

Ihmettelen ihan vilpittömästi, koska itseäni ahdistaisi olla kokonaan toisen "armoilla" ja ilman päätäntävaltaa omista rahoistani ja tilistäni.

Yhteistyössä