Arvaa olenko katkera?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En kerro kuka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En kerro kuka

Vieras
Illalla nukahdin kaikki lihakset kireinä, miettien kosketustasi.
Aamulla herään miettien niitä kahta lyhyttä suudelmaa jotka tuntuivat koko kropassani.
Päivällä tunnen kosketuksesi niskassani, selässäni, rinnallani...

Miten on mahdollista että niin jänteviä lihaksia peittää niin pehmeä iho? Sen muisto minulla on sormenpäissäni.
Mistä tiesit miten koskettaa? Sait minut haluamaan itseäsi enemmän kuin mitään, koskaan ennen. Mistä tiesit miten sanoa kaikki oikeat asiat? Sait minut tuntemaan itseni erityiseksi, kauniiksikin.Kaikki tämä lupaamatta mitään vaatimatta mitään?

Koska tämä loppuu? Koska unohdan? Koska nukahdan ilamn katkeria kyyneleitä? Koska oma mieheni koskettaa minua kuin sinä?

\|O \|O \|O

Ette ikinä arvaa miten kävi viime yönä.
SIIS Herra-isä-miten-se-on-mahdollista!??
No nyt ainakin tiedän että omankin miehen kanssa voi kokea "kummia" ja aina vaan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.

En ole sellasta tuntenut -öö- varmaan koskaan ennen. Ihan käsittämätöntä.
Jälkeenpäin mies kysyi että vieläkö haluttaa ;)
Kerroin ihan totuuden mukaisesti että nyt ei jaksa enempää mutta jos sitten huomen illalla jos saan samaa kun äsken...
Hiukan pelotti vastaus jossa mies ihmetteli mitä hän sitten teki.
Mistä ihmeestä minä sen tietäsin - minä olin se jolta meinas taju lähteä eikä siinä kyllä mietitä että mitä toinen nyt tekee eri tavalla. No ihan sama mitä kunhan se EI LOPU :whistle:

Eikös olekin ihana kun tulin teille tänne elvistelemään?

Jaa'a ei se unohtaminen olekaan ihan helppoa.
Kaduttaa, vaikka" mitään ei tapahtunut" ja V.tuttaa siitä samasta syystä.
KAunis muisto kuitenkin.
Ja se hyöty että kadotettu itsetunto on hakusessa. Sain sitä paidan helmasta kiinni ( tässä kohtaan telee mieleen valkoinen paita jonka alla on mitä upein selkä... sileä iho... *huoh*) ja koitan repiä kaikin voimin kotiin päin ;)

Yhteistyössä