Arvaa kymmenen eniten veroja tuottavaa kansalaisuutta suomessa?

  • Viestiketjun aloittaja "Qaz"
  • Ensimmäinen viesti
m
Turkilmas se menee niin, että ensin rasistit syyttävät, että ulkomaalaiset tuhlaavat meidän verorahojamme. Mutta kun kerrot, että henkilö on töissä niin siinä tapauksessa hän vie suomalaisten työpaikat.
 
"Qaz"
Olen yllättynyt, etteivät intialaiset ole listalla. Mieheni on aika hyväpalkkainen ja kaikki perhetuttumme tienaavat hyvin.
Listan ulkopuolelta totean, että jos listattaisiin työttömyyttä, niin Intia olisi erittäin korkealla. Yli 500 käsittävistä kansalaisuuksista alhaisin työttömyysaste on suomessa Kenialaisilla, kakkosena Nepalilaiset ja kolmannella sijalla ovat samalla tuloksella Intia ja Alankomaat. Suomen kansalaiset eivät tälläkään listalla ole kymmenen parhaan joukossa.
 
Turkilmas
En tosiaan ilmeisesti ymmärtänyt lukemaani, vaan eipä se ole ihmekään näillä järjen lahjoilla :D. Mä tosiaan kuvittelin että verojen tuottaminen tarkoittaa samaa kuin verorahojen tuottaminen. Näin ollen ymmärsin että Suomessa eniten verorahoja tuottavat ovat nuo listassa mainitut.

Jos ymmärsin väärin, niin voisiko joku valaista tyhmälle että mitä tämä aloitus sitten tarkoittaa?
 
"Qaz"
En tosiaan ilmeisesti ymmärtänyt lukemaani, vaan eipä se ole ihmekään näillä järjen lahjoilla :D. Mä tosiaan kuvittelin että verojen tuottaminen tarkoittaa samaa kuin verorahojen tuottaminen. Näin ollen ymmärsin että Suomessa eniten verorahoja tuottavat ovat nuo listassa mainitut.

Jos ymmärsin väärin, niin voisiko joku valaista tyhmälle että mitä tämä aloitus sitten tarkoittaa?
Et ymmärtänyt väärin.
 
Turkilmas
Mä en valitettavasti voi lainata kenenkään kommentteja, joten kirjoitan näin suoraan: kiitos "Qaz" vastauksesta. Hih, luetun ymmärtämisen vaikeus olikin siis tällä kertaa tuolla "hohhoi"-tyypillä :D :D
 
Turkilmas
[QUOTE="älyhoi";21921250]Ei vittu sä oot tyhmä, katoppas vaikka pakolaiset/tuotetut verorahat tilastot.[/QUOTE]

Miksi mä katsoisin pakolaisten tuottamat verorahat, kun tässä ketjussa ei tällaista tietoa haeta? Tyhmä olen juu, mutta tällä kertaa olen kyllä ihan ymmärtänyt lukemani ja kommentoinut sen valossa.
 
"Qaz"
Laitetaan vielä Kansalaisuuksien koot:


1. Kenia, 640 ihmistä
2. Alankomaat, 1045
3. Nigeria, 1020
4. Iso-Britannia, 3213
5. Ghana, 700
6. Filippiinit, 977
7. Romania, 1045
8. Nepal, 667
9. Puola, 1888
10. Italia, 1432
 

Yhteistyössä