Arvaa ammattini!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arvaa ammattini!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arvaa ammattini!

Vieras
"Millon sä kuolet?"
"Mä ammun teidät (henkilökunnan) kaikki!"
"Saatanan huora!"
"Painu vittuun!"
"Tapan sut jos kosket muhun!"
"Olet ruma/ilkeä/vanha pieru."
"Mä syljen sua naamaan."
"Nuole mun kengänpohjat senkin narttu!"

Tässä otteita asiakkaitteni suusta. Arvatkaa ammattini!

Olen siis ammatiltani lastentarhanopettaja ja työskentelen sisarusryhmässä, jossa 2-5 -vuotiaita lapsia. Ja nämä kootut kommentit tulevat nimenomaan niiden varsinaisten asiakkaiden, eli lasten suusta.

Vielä hurjempaa tekstiä kuuntelee eräs tuttavani työssään päivittäin kiertäessään perheissä yksityisenä lastenhoitajana. Tosin lasten ikähaarukka on hänellä laajempi ja mukana on myös alakoululaisia ja teinejä.

• Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt
Olen siis ammatiltani lastentarhanopettaja ja työskentelen sisarusryhmässä, jossa 2-5 -vuotiaita lapsia. Ja nämä kootut kommentit tulevat nimenomaan niiden varsinaisten asiakkaiden, eli lasten suusta.

Vielä hurjempaa tekstiä kuuntelee eräs tuttavani työssään päivittäin kiertäessään perheissä yksityisenä lastenhoitajana. Tosin lasten ikähaarukka on hänellä laajempi ja mukana on myös alakoululaisia ja teinejä.

Siis onko ne lapset ihan "normaaleja" vai onko kyseessä joku erityisryhmä?

Alkuperäinen kirjoittaja meniskö oikein;29296376:
Siis onko ne lapset ihan "normaaleja" vai onko kyseessä joku erityisryhmä?

Kyseessä on kyllä tietynlainen erityisryhmä, mutta näistä diagnosoiduista vain yksi viljelee noita ruokottomuuksia. Sitten loput on vastaanotettu ihan "taviksilta". Ja ei, tuo erityislapsikaan ei ole Tourette, vaikka voisi luulla...

a.p.

Luojan kiitos olen lapseton. Tsemppiä sulle! :heart:

Järkyttävää. Tosin vielä järkyttävämpää olisi ollut jos nuo olisivat tulleet vanhempien suusta.

Yhteistyössä