?
:(
Vieras
mutta siis ihan oikeasti kadotin reseptin josta olisi vielä yksi satsi ollut rauhoittavia paniikkihäiriön hoitoon, on varmaan mennyt vahingossa roskikseen tms. kun mistään ei vaan löydy. Sain lääkärille soittoajan ja hän sanoi heti että ei edes kuuntele selityksiä reseptin katoamisesta kun tuollainen lääke kyseessä!! Kiva. No, sanoin että eikö saa apteekista tai jostain selville että en ole sitä viimeistä satsia hakenut, koska en oikein voi kertalaakista tuollaista lääkettä kokonaan lopettaakaan. Sanoi että saa apteekista ne tiedot ja soittaa minulle sitten. No soitti sitten että ei olekaan olemassa sellaista rekisteriä mistä sen näkisi, ja sanoi että tekee nyt kompromissin ja laittaa minulle reseptin 30 tablettiin (se alkuperäinen olisi ollut 100 tablettia) ja käski mennä omalle lääkärille ensi viikolla. Oma lääkäri nyt siis oli lomalla. Ärsytti vaan niin himputisti kun heti epäillään että yrittää jallittaa itselleen lisää rauhoittavia! Minulla olisi ollut enää 1 päiväksi lääkkeet ja olen muutenkin annostusta koko ajan vähentämässä.