Ärsyttävin piirre miehessänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elina

Vieras
Mikä on ärsyttävin piirre miehessänne?

Omassa ukossa välillä ärsyttää se kun se tekee niin ison numeron siitä kun tekee jonkun kotityön ilman että olen pyytänyt sen tekemään sitä...

Yltiö mustasukkaisuus ja se että se ei oo yhtään, ei tippaakaan romanttinen!! Eikä se ikinä pidä mua hyvänä.. Ei koskaan ole halannut mua "omasta tahdosta" ja mä kun just olen sellanen että kaipaisin hyvänä pitämistä. Ei ole myöskään koskaan kehunut mua, sanonut kauniiksi tai muuta vastaavaa, en minä pakota ketään valehtelemaan, mutta voisi joskus jotain kaunistakin sanoa... :(

Toisinaan sen jästipäisyys käy hermoille :xmas: (me ollaan kaikki samanlaisia juntturoita välillä :ashamed: )

Ja sen ilmavaivat :kieh: :D

Eikä se aina muista katsoa kelloa :whistle:

-munien kaivelu ja räpläys(jopa unissaan saattaa suorastaan tyydyttääkkin itteensä :O)
-se kun ei peseydy heti jos haisee
-nuuka ostaan uusia kalsareita ja ne reikäsiä
...

Alkuperäinen kirjoittaja kuu:
-munien kaivelu ja räpläys(jopa unissaan saattaa suorastaan tyydyttääkkin itteensä :O)
-se kun ei peseydy heti jos haisee
-nuuka ostaan uusia kalsareita ja ne reikäsiä
...

joo, toi munien kaivelu on tosi ällöttävää!! ei edes pesisi käsiään räpläyksen jälkeen jos en sanoisi asiasta, menisi sörkkimään vaan vauvaa ja vauvan ruokia ym... YÖK!!

Jos jotain tapahtuu, sen pitää heti jollekin murahtaa esim. Poika avaa jääkaapin oven jolloin ovesta kaatuu täysi sprite pullo päähän ja sattuu varmasti. Miehen reaktio on murahtaa, että ei sitä ovea noin riuhdota. Kakkonen kompastuu ja sattuu polveen. Mies murahtaa mulle, kun en yhtään katso perään. jne.

Viipyily. Joka asiassa kestää niin pitkään....

Yhteistyössä