Ärsyttävin palstalainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niuho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niuho

Vieras
Siis sellainen kenen kanssa et ole koskaan samaa mieltä ym. Ei sitten haukkumisia, eri mieltä saa ja pitääkin olla mutta haukkuminen on rumaa :) Itse olen lähes aina eri mieltä Åborginaalin kanssa ja joskus ärsyttää turkkilaisten ym. puolustelu.

Mulla aina vaihtelee ärsytyksen kohteet. Tulee uusia ja jää pois vanhoja. Moni on ensin ärsyttänyt, mutta sitten ei taas kohta lainkaan. Ja moni ärsyttää tasaisesti välillä ja välillä taas tasaisesti ei. Heh :D

<------ tässä on sellanen tyyppi jonka kanssa otan usein yhteen.. joten sen on pakko olla kaikista ärsyttävin.. seuraa mua vielä kotonakin.. Ja yks päivä huomasin kun se tuijjotti mua peilistä... en tiiä pitäskö soittaa poliisille tai jotain se taitaa stalkata mua.. APUA!!

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mulla aina vaihtelee ärsytyksen kohteet. Tulee uusia ja jää pois vanhoja. Moni on ensin ärsyttänyt, mutta sitten ei taas kohta lainkaan. Ja moni ärsyttää tasaisesti välillä ja välillä taas tasaisesti ei. Heh :D

Mä muistan sun olleen tukkanuottasilla jonkun kanssa vähän aikaa sitten, mutten muista nikkiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
:wave: :wave:

Mä oon ärsyttävämpi!

5hkf590r.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Mä muistan sun olleen tukkanuottasilla jonkun kanssa vähän aikaa sitten, mutten muista nikkiä :D

Ai minäkö :saint: ? Ei, nyt olet erehtynyt henkilöstä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Keijon kanssa olen vahvasti eri mieltä tietyistä asioista, mutta ei hän silti missään nimessä ole ärsyttävä! :D

keijothemies on perisuomalainen, viiskymppinen, naimaton, jääräpäinen äijä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
kyllà me ulkosuomalaiset osataan àrsyttàà

:wave: Jeps ! Tai palstan arsyttamiseen riittaa ihan jo sekin, ettei ole pisteita aan ja oon paalla :D

Mæ osaan ærsyttæaæa vielæ enemmæn jos kæytæn mun koneen vaki æækkøsiæ :saint:

mie olen pennusta asti tottunu lukemaan tommosta tekstiä niin ei ärsytä :D eikä ärsytä sekään jos ei oo aakkosia :laugh:

Yhteistyössä