Ärsyttävimmät palstalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Biblia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Biblia

Vieras
Perustelkaa mieluiten jollakin tavalla.

-Akaatti. Täysin todellisesta elämästä vieroittunut lapsellinen valittaja joka ei tajua yhtään mitään mistään.
-Rollolainen. Kuvottavaa ajatella, että tuo tyyppi on kokki. Todella yksinkertainen tapaus.
-Tytsi89. Itseään täynnä oleva tekopyhä joka kuvittelee osaavansa lasten kasvatuksen paremmin kuin yksikään vanhempi.
-Björn. Todella typerä provo.
-Majuri. Säälittävä peräkammaripoikarunkkari.

Kaikista ärsyttävin on tämän ketjun aloittaja.

tumblr_inline_mfr43cEfbt1r8pe6h.gif

Ärsyttävimmät palstalaiset on sellaisia jotka tulee asiallisiin ketjuihi v*ttuilemaan ja vääntämään - ilmeisesti omaa sisäistä pahaa oloa/tyhjyyttä suoltamaan ja pahoittamaan toisen mieltä. Oli ketju kuin ketju aina joku tällainen siihen eksyy.

[QUOTE="vieras";28243719]Älä suotta päätäsi hakkaa, kukaan oikeasti uskonut että sinä olisit kirjoittanut tuolleen :)[/QUOTE]
eikö se sitten ollutkaan peppi itse??

Eipä täällä ole kukaan saanut minua niin ärsyyntymään, että pitäisi ruveta listaamaan. Ehkä lähimpänä ärsyttävää on se rekisteröitymätön tyyppi, joka jauhaa jatkuvasti jostain lentoturmatutkinnasta, mutta sitäkin olen miettinyt olisiko joku lievästi kehitysvammainen tai muutoin omissa maailmoissaan elävä, eikä siksi osaa avata keskustelua muulla tavalla. Tuskin tekee sitä ärsyttääkseen. Onkohan tämä lentoturmatutkinta-tyyppi muuten sama, joka laittaa välillä täysin käsittämättömiä aloituksia. Sellaisia mietelauseen tai huudahduksen tapaisia, mutta ilman järjen hiventäkään. Ne aloitukset ärsyttävät suunnattomasti. Samoin ne kaikenmaailman mamuttelijat, jotka väkisin koittavat vääntää asiaa maahanmuuttajista. Ärsyttävää, mutta onneksi ne aloitukset voi jättää lukematta.