Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:No vähän häiritsee sellaset pitkät, yhteenpötköönkirjotetut.
Jaa, niinku mun Pikkuinkkuli vai???? :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:No vähän häiritsee sellaset pitkät, yhteenpötköönkirjotetut.
Jaa, niinku mun Pikkuinkkuli vai???? :'(
Ei kun paljon pidemmät esim perätoosajumissa, suunapäänäpersienä tai jotain tohon suuntaan ne kai oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Tänään sai muutama nikki taas pisteitä. Minkä sille voi jos ajatelukyky on vastaavaa kuin saappaalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Tänään sai muutama nikki taas pisteitä. Minkä sille voi jos ajatelukyky on vastaavaa kuin saappaalla.
Nyt on Pastorin ajattelukyvyssä ongelmia...
Puhuttiin nimimerkeistä eikä ihmisistä niiden takana.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Tänään sai muutama nikki taas pisteitä. Minkä sille voi jos ajatelukyky on vastaavaa kuin saappaalla.
No voi vittu! Eikö vastaus ollut sun mieleen? Arvaa vaan sanonko ärsyttävimmät nimemerkit ääneet, en todellakaan. Olisko kysymys kuulunut, että ärsyttävimmät ihmiset nimimerkkien takana että olisin voinut vastata niin kuin vastasin?? Jos kysytään ärsyttävimmistä nimimerkeistä niin kai sä silloin vastaat mitkä on ärsyttävimmät nimimerkit, mä nyt jätän vain kohteliaasti mainitsematta, ettei kukaan kullanmuru vaan suutu.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Tänään sai muutama nikki taas pisteitä. Minkä sille voi jos ajatelukyky on vastaavaa kuin saappaalla.
No voi vittu! Eikö vastaus ollut sun mieleen? Arvaa vaan sanonko ärsyttävimmät nimemerkit ääneet, en todellakaan. Olisko kysymys kuulunut, että ärsyttävimmät ihmiset nimimerkkien takana että olisin voinut vastata niin kuin vastasin?? Jos kysytään ärsyttävimmistä nimimerkeistä niin kai sä silloin vastaat mitkä on ärsyttävimmät nimimerkit, mä nyt jätän vain kohteliaasti mainitsematta, ettei kukaan kullanmuru vaan suutu.
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Lues Pastori uuvestaan toi aloitusÄläkä nyt tuas suutu!
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Lues Pastori uuvestaan toi aloitusÄläkä nyt tuas suutu!
TAAS SUUTU!?!? Missä mä olen suttunut? Onkjo se silloin jotain suuttumista jos nyt mainitsee jostain asiasta hiukka tiukempaan sävyyn? Mistä sä silloin voit päätellä olenko mä suuttunut? :xmas:
Ja joo, luin tämän tyhjänpäiväisen alöoituksen otsikon ainoastaan. SORRy, ottakaa palot pois perseestä
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Täällä ei sit suoraan saa sanoa mitään, itse asiassa täällä ei näköjään saa sanoa yhtään mitään. Olettepa te herkkänahkaisia. Yrittäkää kumminkin elää itsenne kanssa ja huonona päivänä tehkää jotain muuta. Mä en kenenkään suuhun ole snaoja edelleenkään lyönyt, mutta täällä joku jopa olettaa tietävänsä mun fiilikset. Aika naurettavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Täällä ei sit suoraan saa sanoa mitään, itse asiassa täällä ei näköjään saa sanoa yhtään mitään. Olettepa te herkkänahkaisia. Yrittäkää kumminkin elää itsenne kanssa ja huonona päivänä tehkää jotain muuta. Mä en kenenkään suuhun ole snaoja edelleenkään lyönyt, mutta täällä joku jopa olettaa tietävänsä mun fiilikset. Aika naurettavaa.
No kyllähän täällä saa sanoa mitä tahtoo
Kyse oli nyt vain siitä, että jotkut vetivät herneet nenään,kun vastasit jotain kysymyksen ulkopuolelta
En tosin ymmärrä miksi......kun eihän tämä niin vakavaa ole tämä elämä ja palstailu.......
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja nibbler- sun nimestä tulee jotenkin nänni mieleen. Mitä se oikeastri tarkottaa, tai mistä tulee?
Pitääki olla tarkkana ku luo oman nimimerkin joku päiväheh
eihän sullekkaan kestä sanoa mitään.jos itse laukoo niin vois sen leikin toistenkin päin kestää...Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Täällä ei sit suoraan saa sanoa mitään, itse asiassa täällä ei näköjään saa sanoa yhtään mitään. Olettepa te herkkänahkaisia. Yrittäkää kumminkin elää itsenne kanssa ja huonona päivänä tehkää jotain muuta. Mä en kenenkään suuhun ole snaoja edelleenkään lyönyt, mutta täällä joku jopa olettaa tietävänsä mun fiilikset. Aika naurettavaa.
No kyllähän täällä saa sanoa mitä tahtoo
Kyse oli nyt vain siitä, että jotkut vetivät herneet nenään,kun vastasit jotain kysymyksen ulkopuolelta
En tosin ymmärrä miksi......kun eihän tämä niin vakavaa ole tämä elämä ja palstailu.......
Tänä päivänä täällä on pyörinyt kyllä niin herkkänahkaista sakkia ettei tosikaan, tahallaan ymmärretään asiat väärin ja väännetään ne ihan ihme mittasuhteisiin. Goog girls, kai ne joskus oppii. Sitten ihmettelvät miksi tulee kärkästä kommenttia, sitten luulevat että saavat vittuilla ja nälviä.
Ja kohta taas alkaa, venaa sekka...:xmas: