Ärsyttävää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Mä aloitin koulun tässä pari viikkoa sitten, opiskelen sairaanhoitajaksi :)
Se ihmetyttää, että koulussa kaikkien pitäsi olla 18 vuotta täyttäneitä ja MUKA aikuisia |O Jestas mitä pelleilyä joillain on se touhu. Kuulin yhdeltä mun luokalla olevalta tytöltä että musta puhutaan tosi ilkeästi siellä. Kaikkia juttuja, siitä kun mulla on lapsia, olen naimisissa, kuulemma sossupummi ja yksinhuoltaja ja kaikkea muuta ihan älytöntä :kieh: Tuntuu että erinäiset ihmiset on hiukan väärällä alalla, tulisivat sitten edes multa kysymään miten nää asiat on eikä jauhais paskaa selän takana. Hirvee teinimeininki !!!
Kiitos ja anteeksi :xmas:

Hui.. Eipä kuullosta kivalta!!
Meidän koulussa onneksi on vähän aikuisempaa meininkiä, vaikka opiskeijat ovat nuorentuneet. Onneksi koulusta löytyy paljon lapsia saaneita.
Tsemppiä opiskeluun!

Mulla samoja kokemuksia. Ja kyse siis AMK:sta. Itse olin silloin 26 ja suurin osa vasta yo-lakkinsa saaneita. Olin varmaan ikäloppu porukassa kun mulle ei mennyt tajuntaan se homma tunneilla. Juoruilua, paskanpuhumista, häiritsevää käytöstä, luennoitsijoille vastaan sanomista ym.

Kuulostaa tutulta! Mulla oli sama tilanne vuosi sitten ku aloitin opiskelut, kaikki muut luokalla on jotain parikymppisiä jos sitäkään, ja niiden jutut on kyllä aivan uskomattoman typeriä välillä. Ja niin lapsellisia, ettei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. No, onhan ne vielä nuoria, mutta silti... Ja mä oon varmasti niiden mielestä tosi tiukkapipoinen ja tylsä täti :D !

Opiskelin aikoinani AMK:ssa parikymppisenä ja niillä "aikuisilla" joilla oli lapsia ym, oli tosi ylenkatsova asenne meitä lapsia kohtaan. Ainan sai kuulla miten helppoa meillä oli kun ei ole lapsia ja kuinka sitä ton ikävenä jaksoi kohkata... Toivottavasti nyt itse äitinä en ole yhtä ylenkatsova nuorempiani kohtaan...
Enpä nyt tarkoita AP:ta, mutta tälläinen kokemus minulla...

itse taas opiskelisin paljon paljon mieluummin ikäistäni vanhempien seurassa 25-30 kanssa,oman ikäisten kanssa ei ikinä! en todellakaan aio mennä tavalliseen amikseen tai lukioon enään.

Sinuna olisin ylpeä itsestäni, kun jaksat opiskella vaikka sulla on lapsia ja siksi paljon enemmän hommaa ja vastuuta ku muilla. Ihan naurettavaa. Mutta älä anna sen häiritä. Kyllä niitä paskan jauhajia riittää vanhemmassakin väessä. Jotku ei kertakaikkiaan kestä tätä elämää jos ei ne saa koko ajan juoruta ja puhua selän takana pahaa. Halveksittavaa mutta kai se piirre on joillai ihmisillä melkein geeneissä. Itsekin odotan esikkoa, ja jos hyvin käy, jatkan opiskelua lapsen synnyttyäkin. Katsotaan miten opiskelukaverit suhtautuu, vielä kukaan ei tiiä ku sitä ei vielä huomaa. Yleensä kai ihmiset suhtautuu hyvin. Mutta jotku ei voi ymmärtää näitä valintoja. Mulla on onneksi elämässä tärkeämpiäki asioita kuin ura ja koulutus vaikka kyllähän niitäkin korkealle arvostan. Jos jolekin ura on tärkeintä elämässä, tehköön valintansa sen mukaan, mutta ymmärtäköön myös sellaisia ihmisiä, joille tärkeämpiä ovat pehmeämmmät arvot.

Yhteistyössä