Ärsyttävää :@

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimra

Vieras
Onko kellään muulla ongelmaa pölyn ja ikkunoiden kanssa, kun aurinko paistaa :whistle: Siis mä siivosin eilen niin voi vee... |O |O |O Koti näyttää siltä, että ei olis siivottu ollenkaan :headwall: :headwall: Millä mä saan tän pölyn pois! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
:/ mutta meillä on myös koirankarvoja joka ikinen kolo täynnä..!!!!vatun ärsyttävää...!!!vaik ois just siivonnu ja imuroinu. |O |O

Meilläkin on kissa ja vielä pieni vauva niin on karvaa ja pyykkäämisestä tulee kans "pölyä" aina jonkun verran, kun viikkaa ym... Siis että mua ärsyttää |O

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Onko kellään muulla ongelmaa pölyn ja ikkunoiden kanssa, kun aurinko paistaa :whistle: Siis mä siivosin eilen niin voi vee... |O |O |O Koti näyttää siltä, että ei olis siivottu ollenkaan :headwall: :headwall: Millä mä saan tän pölyn pois! :kieh:

heh! eiköhän kuule kaikilla näy ne nyt kun aurinko paistaa noin matalalla..... KAIKKI NÄKYYYYY... :(

mä jätin ikkunat syksyllä pesemättä. ja sen kyllä huomaa. eikä niitä voi viel avata kun on tiivistetty ja teipattu ne kiinni talvea varten. jotenkin sitä unohti kuinka julma tuo kevätaurinko on. ja meil ei siivota ennen pimeää. en halua nähdä sitä pölyä mikä kämpässä leijuu.

Yhteistyössä