Milläs mä saan syötettyy tolle 1v:lle vispipuuroa! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
En huomannut eilen tuoda kaurahiutaleita kaupasta ja nyt en pääse sinne ja vispipuuroa mulla olis tuolla mut kokemuksesta voi kertoo ettei mene kurkusta alas... :whistle:
Oliskos jotain pikku ideaa millä mä saan sen syötettyä tuolle pojalle?

Ps. Miks toi matto mainos on tuolla se häirittee minnuu ja huutaa mun nimee |O |O |O |O
:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
no tarjoat jotain muuta kuin puuroa jos ei kelpaa vispipuuro eikä ole kaurapuuroa?

No hiukan heikosti on tällä hetkellä mitään. Tai no ois mulla ruisleipää mut en oo viel uskaltanu antaa :ashamed: Ja suklaavanukkaita.... oon niin sokeesti luottanu siihen että kaurahiutaleita on kaapissa mut joskushan niittenki on loputtava :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:
no tarjoat jotain muuta kuin puuroa jos ei kelpaa vispipuuro eikä ole kaurapuuroa?

No hiukan heikosti on tällä hetkellä mitään. Tai no ois mulla ruisleipää mut en oo viel uskaltanu antaa :ashamed: Ja suklaavanukkaita.... oon niin sokeesti luottanu siihen että kaurahiutaleita on kaapissa mut joskushan niittenki on loputtava :whistle:

Miks et oo antanut ruisleipää?? :O

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:

Miks et oo antanut ruisleipää?? :O

Mun esikoinen oli tukehtua ruisleipaan ollessaan 1v joten siks en uskalla antaa
:ashamed:

laita vastaisuudessa sokeria, vaniljaa ja maitoa vispipuuroon.. meillä uppoo taatusti 9kk lapsellekin, vaikka ei kilotolkulla sitä sokeria mätäkään siihen, vaan ihan ripaus pintaan.. ja vispipuuron voi tehdä myös mansikoista tai sit molemmista mansikasta ja puolukasta, niin ei tule ihan niin hapanta.

Mä en ainakaan jaksa kersoille tehdä eri ruokia, vaan pyrin siihen et kaikki syö samaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hr:
laita vastaisuudessa sokeria, vaniljaa ja maitoa vispipuuroon.. meillä uppoo taatusti 9kk lapsellekin, vaikka ei kilotolkulla sitä sokeria mätäkään siihen, vaan ihan ripaus pintaan.. ja vispipuuron voi tehdä myös mansikoista tai sit molemmista mansikasta ja puolukasta, niin ei tule ihan niin hapanta.

Mä en ainakaan jaksa kersoille tehdä eri ruokia, vaan pyrin siihen et kaikki syö samaa.

ne on valmis puuroja mutta mun täytyy ostaa kaurahiutaleita et kaikil on hyvä :)

Yhteistyössä