Ärsyttävää toimintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laura

Vieras
Olin tänään viemässä tavaraa sinne uudelle kirpparille Oulussa. Sen että sain tavarat pöydälle, pyyhälsi pari vanhempaa naista siihen "myy suoraan, myy heti" (kirppis avataan siis vasta perjantaina). Sitten kun sanoin, että en myy suoraan alkoi kauhea valitus "kauhean kalliilla myyt, ei nää mee kaupaksi..." Esim, uudenveroinen ruskea/vaalpun reimatecci olisi pitänyt myydä heille KOLMELLA EUROLLA, mielestäni pyytämäni 15? oli ihan kohtuullinen... Tai tämän vuoden Lindex vaatteet 50 sentillä (minulla hintaa paria euroa).

Vaikea arvata minne nuo vaatteet olisivat päätyneet, viereiseen pöytään ja paljon kalliimmalla:(

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Kait sä nyt vähän ärähdit niille täteille :laugh:

Sanoin, että toivottavasti nää vaatteet menee oikeaan käyttöön, eikä esim. trokareille...

Se avataan Tyrnäväntielle, aika lähelle sitä lastentarviketta. Samassa on realisointikeskuksen kauppa.

Monasti just tollaset tädit ryntää penkomaan toisten kasseja kun tavaraa laittaa vasta esiin.Samat trokari-tädit ryysää vuodesta toiseen.Yksi yritti kerrn mun käsilaukulle :kieh: Olisi varmaan pitänyt pamauttaa sormille.Ei edes anteeksi pyytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Monasti just tollaset tädit ryntää penkomaan toisten kasseja kun tavaraa laittaa vasta esiin.Samat trokari-tädit ryysää vuodesta toiseen.Yksi yritti kerrn mun käsilaukulle :kieh: Olisi varmaan pitänyt pamauttaa sormille.Ei edes anteeksi pyytänyt.

Joo tämä kans kysyi että onko mun laukkukin tulossa myyntiin:)

Yhteistyössä