ärsyttävää raskauspohdintaa testeistä ym..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapee

Vieras
2 testiä tehty 2 päivää sitten, illalla. s-marketin halpistestit siis. molempiin tuli haamuviivat, jotka eivät edes kunnolla näy. nyt kuivuttua näkyvät paremmin.

viime menkat ovat alkaneet joskus 9.8-15.8 välillä, en muista tarkkaan. joka tapauksessa ovat jo aika reilusti myöhässä. joojoo, huomenna ostamaan uutta testiä, jos menkat eivät ala. :headwall:

raivostuttavaa!!! en usko olevani raskaana, enkä sitä toivoisi, mut missä hemmetissä mun menkat ovat?? ei ne näin myöhässä ole ikinä mistään syystä. mun menkkoihin ei vaikuta stressit ym. jutut..

joo, kuhan halusin purkaa.. jos oisin raskaana niin oisin nyt rv6-9, jos menkoista laskee..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mut jos molempiin tullu kuitenki haamut, mitkä selkeesti havaittavissa, taitas kyseessä kuitenki olla raskaus?

no mut noi s-marketin halpistestit on kai ennenkin antanu muillekkin hyperhaileita viivoja mitkä ei tarkota raskautta.. tai niin kuvittelen. jos kuvan ottaisin tuskin kukaan edes näkisi niitä viivoja. itse näen kyllä, väriä viivassa on niin aavistuksen verran että näyttävät melkein tavallisilta viivanpaikoilta. melkein. se aavistus väriä hämää.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja :
Miks et osta kunnon testejä jos itekin epäilet halpistestejä??

no kun ajattelin, että jos olen raskaana, testiin tulee kunnon viivat, kuten aiemmissa raskauksissa.
ja nega on nega, ollut aina!

hemmetin viivanpaikat ja haamut!! :headwall:
tuskin kukaan kuitenkaan noin haaleita haamuja saa kun menkat ovat näin myöhässä?