Ärsyttävää kun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hissukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hissukka

Aktiivinen jäsen
20.03.2005
2 833
1
36
...ihmiset perustelevat kantaansa epäloogisesti (en toki minä :whistle: )

Tuosta viinilasi raskausaikana -ketjusta tuli mieleen. Kun sanotaan esim. että "altistuuhan vauva ilmansaasteillekin". Niin mitä tekemistä asioilla on keskenään? Siis tarkoitus ei ole nyt tarttua viinilasin tai ilmansaasteiden vaikutukseen, vaan juuri tuohon tapaan perustella.

Juuri yksi kaveri totesi kun hänelle oli joku valittanut kun ei kerännyt koiransa kakkaa pois jalkakäytävältä, että "niin kauan mun koira saa kakkia mihin haluaa kun ei ne tupakoitsijatkaan tumppejansa kerää". Niin siis... häh? :laugh:

Miksi perustellaan jotain asiaa toisella asialla mikä ei ollenkaan edes liity asiaan? Kaihertaa mun napaani. Taitaa olla PMS-oireita...

Totta! Tai toinen super-ärsyttävyys on, kun esim. omalle miehelle koitan tupakoimattomuutta ehdotella(enpä juuri enää). Sitten otan puheeks, mun ex-Nortinpolttaja-papan(keuhkot loppu) tai sen, että ois hyvä ajatella nokkaansa pidemmälle, että lapsilla ois terveempi isi jne ja jne...Mutta ei kaikki tupakoitsijat saa syöpää tai keuhkoahtaumaa, sanoo hän. Saa niitä muutkin. Joo, totta, mutta silti. Se on just sitä oman vastuun pakoa :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:20 Niksu kirjoitti:
Totta! Tai toinen super-ärsyttävyys on, kun esim. omalle miehelle koitan tupakoimattomuutta ehdotella(enpä juuri enää). Sitten otan puheeks, mun ex-Nortinpolttaja-papan(keuhkot loppu) tai sen, että ois hyvä ajatella nokkaansa pidemmälle, että lapsilla ois terveempi isi jne ja jne...Mutta ei kaikki tupakoitsijat saa syöpää tai keuhkoahtaumaa, sanoo hän. Saa niitä muutkin. Joo, totta, mutta silti. Se on just sitä oman vastuun pakoa :headwall:

Joo, hyvä esimerkki... mulle myös on eräs tupakoija luetellut kaikki tuttunsa jotka on tiennyt sairastavan syöpää, että ei nekään tupakkaa polttaneet ja silti sairastui. :laugh:

Yhteistyössä