Ärsyttävää: kampaamotyön reklamointi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -ap-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

-ap-

Vieras
Eli kirjoitan tänne purkaakseni patoutuneita ärsytyksen tunteitani sekä kysyäkseni neuvoa; mitä voin vaatia, miten tulisi menetellä? KIUKUTTAA!
Kävin kampaajalla, halusin kiharaa ja uutta mallia. Sanoinpa vielä että olen kaksi vuotta odotellut kiharoita kun en raskaus / imetysaikana viitsinyt laittaa.
Kampaaja teki: tyvikohotuksen rullilla ja leikkasi, lupasi että puristelemalla saa hyvän kiharan tai voi föönata suoraksi.
Totuus oli että tyvikohotus ei jaksanut nostaa hiuksia puhumattakaan kihartamisesta, ja käytännössä oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Jos hiukset föönaa suoraksi, leikkausjälki on todella epäsiisti eikä siis mikään revitty look.
Kampaaja tarjosi korjausleikkausta tai vaihtoehtoisesti shampoopulloa, vika on kuulemma minun hiuksissani jos niihin ei kihara tartu. Hiukseni ovat hyväkuntoiset ja suht käsittelemättömät. Mitähän tässä tekis tai mihinköhän suostuis??? :/ Maksat 100 euroa ja saat p***aa...

Vaadi uutta tyvikohotusta/kevyttä permanettia. Minä kävin ottamassa raidat ja tarkotus oli, että tyvikasvu piilotettaisiin. Tulos oli pahempi kuin kampaajalle mennessä. Tyvikasvua noin 2cm. Tein valituksen ja kampaaja sanoi, että foliot ovat valuneet. Huolimatonta työtä, kaikki foliot olivat sitten valuneet. Olin kampaajalla 1,5h ja sinä aikana teki raidat ja leikkasi (hiukseni lapaluihin asti). Sille kampaajalle en enää mene. Yritti kyllä korjata tilannetta, mutta minkäs teet kun blondilla vedetty raitoja niin ei sitä rajaa mikään piilota kuin koko pään värjäys.

Voi hyvää päivää :/ Ihmeellistä toimintaa että sitten kun asiakas vaivautuu reklamoimaan niin käyttäydytään noin epäasiallisesti. Vai että foliot valuneet... Ihmeellistä että mulla on aina ennen kiharat onnistuneet ja pysyneet liiankin hyvin mutta nyt saatiin vaan latvat sojottamaan minne sattuu. En kuitenkaan haluaisi uutta käsittelyä heti perään koska hiukseni & päänahka ovat suht herkät.

Toiste ei tekis mieli mennä saman "ammattilaisen" saksittavaksi... Ehkä pitää vaan tyytyä osaansa, varata aika muualta korjausleikkaukseen ja levittää ilosanomaa k.o. kampaamon huonosta palvelusta eteenpäin :P

[QUOTE="vieras";28401513]Vaadi uutta tyvikohotusta/kevyttä permanettia. Minä kävin ottamassa raidat ja tarkotus oli, että tyvikasvu piilotettaisiin. Tulos oli pahempi kuin kampaajalle mennessä. Tyvikasvua noin 2cm. Tein valituksen ja kampaaja sanoi, että foliot ovat valuneet. Huolimatonta työtä, kaikki foliot olivat sitten valuneet. Olin kampaajalla 1,5h ja sinä aikana teki raidat ja leikkasi (hiukseni lapaluihin asti). Sille kampaajalle en enää mene. Yritti kyllä korjata tilannetta, mutta minkäs teet kun blondilla vedetty raitoja niin ei sitä rajaa mikään piilota kuin koko pään värjäys.[/QUOTE]

Mulle on käynyt näin, tehtiin omalla värillä tummepia raitoja jotka peitti värjäysrajaa ja naamioi sen huomaamattomammaksi, ja sitten ihan ihan ohuita vaaleita raitoja tyveen. Lopputulos ihan hyvä.

[QUOTE="Siis";28401592]Mulle on käynyt näin, tehtiin omalla värillä tummepia raitoja jotka peitti värjäysrajaa ja naamioi sen huomaamattomammaksi, ja sitten ihan ihan ohuita vaaleita raitoja tyveen. Lopputulos ihan hyvä.[/QUOTE]

Mulla yritettiin tätä samaa eli tehtiin tummemmalla (mun omalla värillä) raitoja päälle. Olisi varmaan onnistunut, mutta kampaaja mokasi ensimmäisessä värjäyksessä niin, että oikealle puolelle päätä ei tullutkaan ohuita vaaleita raitoja vaan todella leveä vaalea raita. Siihen päälle vedettiin tummaa, mutta se vaale "tyvikasvu" loisti silti läpi. Ei niin pahasti mutta kuitenkin.

Mun sisko kävi kampaajalla laitattamassa (suht kalliit) hiustenpidennykset, jotka irtoilivat sitten "punteittain" suihkussa käydessä. Kävi reklamoimassa, ja kampaaja väitti siskoni hiusten olevan sellaista laatua, että ei siinä pysy pidennykset. Jepjep, hyvin on pysynyt pidennykset päässä, kun on myöhemmin käynyt toisessa kampaamossa. Ihmeparannus tapahtunut hiuslaadussa! :p

Yhteistyössä